  • 1. Data: 2012-12-17 20:44:49
    Temat: Policja- Kontrola techniczna pojazdu na placu Kromera Wrocław
    Od: onarjusz <z...@o...pl>

    JadEM a tu zaprasza do zjechania Pan z napisem Policja. Oznajmia po
    zatrzymaniu że będzie kontrola techniczna samochodu, między innymi
    badanie spalin;] Fura 1999 r.Co to się porobiło?! Jak nie radary to
    kontrole. Jak tu ujechać? Zdarzyło się wam coś takiego? Czy to zakrojona
    akcja na tych co wycieli katalizator?

  • 2. Data: 2012-12-17 20:52:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "onarjusz" napisał w wiadomości
> [...]
    >kontrole. Jak tu ujechać? Zdarzyło się wam coś takiego? Czy to
    >zakrojona akcja na tych co wycieli katalizator?

    Mysle ze raczej urzadzenie kupione, to plan kontroli nalezy wykonac.
    Na duza skale pewnie nie, bo analizator jeden :-)

    No chyba ze lokalni przedsiebiorcy sypneli groszem, tylko z jakiej
    branzy - salonowcy czy zlomiarze ?

    J.

  • 3. Data: 2012-12-17 20:55:39
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]

    > takiego? Czy to zakrojona akcja na tych co wycieli katalizator?

    Nigdy, odkad mam PJ czyli 1991. Jako pasazer tez nie :)

    sz.

  • 4. Data: 2012-12-17 22:41:28
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-17 20:44, onarjusz pisze:
> [...]
    > badanie spalin;] Fura 1999 r.Co to się porobiło?! Jak nie radary to
    > kontrole. Jak tu ujechać? Zdarzyło się wam coś takiego? Czy to zakrojona

    Czegoś się obawiasz? :>
    Tak, wiem - jak będą chcieli, to na pewno coś znajdą.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2012-12-17 23:42:45
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 17.12.2012 20:44, onarjusz pisze:
> [...]
    > badanie spalin;] Fura 1999 r.Co to się porobiło?! Jak nie radary to
    > kontrole. Jak tu ujechać? Zdarzyło się wam coś takiego? Czy to zakrojona

    nie dalej jak miesiąc temu, była dyskusja o uprawnieniach ITD. jak
    napisałem że wolę by auto sprawdzał zielony człowieczek, który ma za
    sobą studia techniczne i 50 wysłanych CVek - niż policjant z niskim
    czołem - mało kto się zemną zgadzał. Jak Ty uważasz? Wolałbyś aby Twój
    samochód sprawdzał....

    ToMasz

  • 6. Data: 2012-12-17 23:52:24
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2012 20:44:49 +0100, onarjusz napisał(a):

> [...]
    > badanie spalin;] Fura 1999 r.Co to się porobiło?! Jak nie radary to
    > kontrole. Jak tu ujechać? Zdarzyło się wam coś takiego? Czy to zakrojona

    I przeszedł?
    Od tego 1999r. ile przejechane?
    Bo katalizatora to po tylu latach pewnie i tak zostało wspomnienie.

    Tyle że jak nie sprawdzą zgodności z normą Euro3 (czy ile tam wtedy
    miałeś), a tylko spełnienie norm ogólnych, to większość samochodów bez
    katalizatora chyba i tak to badanie przechodzi.

  • 7. Data: 2012-12-17 23:55:42
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2012 23:42:45 +0100, ToMasz napisał(a):

    > nie dalej jak miesiąc temu, była dyskusja o uprawnieniach ITD. jak
    > napisałem że wolę by auto sprawdzał zielony człowieczek, który ma za
    > sobą studia techniczne i 50 wysłanych CVek

    A to krokodyle takie wykształcone?

    > - niż policjant z niskim
    > czołem - mało kto się zemną zgadzał. Jak Ty uważasz? Wolałbyś aby Twój
    > samochód sprawdzał....

    Trudno powiedzieć - w sumie dobrze żeby była określona konkretna procedura,
    a wtedy nie ma znaczenia czy nauczysz jej przestrzegania szympansa czy
    profesora mechaniki.

  • 8. Data: 2012-12-18 08:45:23
    Od: Kapibara <b...@t...pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2012 23:52:24 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Tyle że jak nie sprawdzą zgodności z normą Euro3 (czy ile tam wtedy
    > miałeś), a tylko spełnienie norm ogólnych, to większość samochodów bez
    > katalizatora chyba i tak to badanie przechodzi.

    Dokładnie. Jak silnik jest w dobrej kondycji to i bez katalizatora
    przejdzie badanie emisji spalin.

  • 9. Data: 2012-12-18 09:07:30
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czegoś się obawiasz? :>
    > Tak, wiem - jak będą chcieli, to na pewno coś znajdą.

    Jasne że znajdą. Koledze nie mogli się dobrać do tyłka w końcu policjant
    schylił się i "ooo silnik niesprawny" zabrali dowód bo miska była zapocona
    olejem. Kolega nie dawał za wygraną, schylił się pod radiowóz i mówi a u was
    to już nie zapocone ale się już leje. Ale nie oddali mu dowodu.

    Marek

  • 10. Data: 2012-12-18 09:15:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-12-18, 4CX250 <t...@p...ornet.pl> wrote:

> [...]
    > olejem. Kolega nie dawał za wygraną, schylił się pod radiowóz i mówi a u was
    > to już nie zapocone ale się już leje. Ale nie oddali mu dowodu.

    Jaki z tego moral? Jak sie nie ma oslony pod silnik warto za pare PLN
    zamontowac ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200