  • 1. Data: 2012-12-17 18:16:09
    Temat: pijani piesi niosą śmierć
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    5 lat więzienia dla pijanego pieszego, który spowodował wypadek
    śmiertelny 2 osób.

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Piec-lat-wiez
    ienia-dla-pijanego-pieszego-za-smierc-dwoch-osob-w-w
    oj-dolnoslaskim,wid,15187558,wiadomosc.html?ticaid=1
    fb83

    --
    Liwiusz

  • 2. Data: 2012-12-17 19:01:35
    Temat: Re: pijani piesi niosą śmierć
    Od: t...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2012-12-17 19:18:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    napisał:
    > 5 lat więzienia dla pijanego pieszego, który spowodował wypadek
    > śmiertelny 2 osób.
    > a prawo jazdy mu zabrali?

    Z automatu. O ile mial.

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Piec-lat-wiez
    ienia-dla-pijanego-pieszego-za-smierc-dwoch-osob-w-w
    oj-dolnoslaskim,wid,15187558,wiadomosc.html?ticaid=1
    fb83

    Poczekajcie na wynik po apelacji.

    J.

  • 4. Data: 2012-12-17 20:12:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2012 18:16:09 +0100, Liwiusz napisał(a):

> [...]
    ienia-dla-pijanego-pieszego-za-smierc-dwoch-osob-w-w
    oj-dolnoslaskim,wid,15187558,wiadomosc.html?ticaid=1

    Swoją drogą ciekawe ile z wypadków pod wspólnym tytułem "z nieustalonych
    przyczyn zjechał na przeciwległy pas ruchu" ma właśnie tym podobne
    przyczyny.

  • 5. Data: 2012-12-17 20:18:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >nieustalonych
    >przyczyn zjechał na przeciwległy pas ruchu" ma właśnie tym podobne

    A jak czesto zobaczyles pieszego na srodku drogi ?
    To juz wiesz ile ..

    J.

  • 6. Data: 2012-12-17 20:45:23
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2012 20:18:25 +0100, J.F napisał(a):

    ienia-dla-pijanego-pieszego-za-smierc-dwoch-osob-w-w
    oj-dolnoslaskim,wid,15187558,wiadomosc.html?ticaid=1
    fb83

    > A jak czesto zobaczyles pieszego na srodku drogi ?

    Może nie na środku, ale zobaczyć jakiegoś (chociaż zazwyczaj to byli
    rowerzyści) będąc już niebezpiecznie blisko się zdarzyło.

    > To juz wiesz ile ..

    No ale jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się z nieustalonych przyczyn zjechać
    na przeciwny pas ruchu, więc nadal nie wiem.

  • 7. Data: 2012-12-17 22:32:37
    Od: tÎż

    J.F wrote:

    > A jak czesto zobaczyles pieszego na srodku drogi ? To juz wiesz ile ..

    Ja widuję bardzo często. Wystarczy pojeździć po drogach lokalnych w nocy.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2012-12-17 22:33:58
    Od: tÎż

    Tomasz Pyra wrote:

    > Swoją drogą ciekawe ile z wypadków pod wspólnym tytułem "z nieustalonych
    > przyczyn zjechał na przeciwległy pas ruchu" ma właśnie tym podobne
    > przyczyny.

    Sporo z nich to mogą być nieudane próby ominięcia zwierząt. Niektórym
    brak zimnej krwi, żeby ocenić, czy da się to bezpiecznie zrobić, czy
    niestety nie...

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2012-12-17 23:46:13
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 17.12.2012 18:16, Liwiusz pisze:

> [...]
    ienia-dla-pijanego-pieszego-za-smierc-dwoch-osob-w-w
    oj-dolnoslaskim,wid,15187558,wiadomosc.html?ticaid=1

    czyli mamy spokój z jego wybrykami na 5 lat, natomiast mamy go również
    na utrzymaniu. Być moze jego rodzinę też. Ile sprawca sam zapłaci? Nic?
    UBezpieczenia OC w życiu prywatnym też nie miał?
    No to jak PAnowie? zmienimy coś czy będziemy kłapać japami jak przekupki
    na targu?

    ToMasz

  • 10. Data: 2012-12-18 07:19:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2012-12-17 23:46, ToMasz wrote:

    > No to jak PAnowie? zmienimy coś czy będziemy kłapać japami jak przekupki
    > na targu?

    A co konkretnie zamierzasz zmieniać? Prawo chodu, obowiązkowe oc na
    buty, czy puścić kolesia wolno?

    Shrek.