  • 1. Data: 2012-12-17 20:39:12
    Temat: Mocowanie przyssawki do szyby z sitodrukiem
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Witam

    Ma ktoś pomysł, jak to zrobić?
    http://www.tazebra.ru/mio/4.jpg

    Nie widać, aby nawalone było klejem, zdejmowalne raczej też to jest.
    W "standardzie" nie ma bata aby się bez jakiejś pomocy przyssawka przykleiła
    na chropowatym sitodruku.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2012-12-17 20:51:46
    Temat: Re: Mocowanie przyssawki do szyby z sitodrukiem
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Irokez wrote:
> [...]
    >
    > Nie widać, aby nawalone było klejem, zdejmowalne raczej też to jest.
    > W "standardzie" nie ma bata aby się bez jakiejś pomocy przyssawka

    na szybie to to u mnie jest chyba chropowate lekko, przyssawka obejmuje wiekszy
    obszar a ta folia czy nadruk ma wyciete dziurki - a nie same kleksy wiec
    przecieku "lewego" powietrza nie ma.

    PS co to pomysl na montaz nawigacji czy jakiegos DVR?

  • 3. Data: 2012-12-17 21:05:14
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > kleksy wiec przecieku "lewego" powietrza nie ma.
    > PS co to pomysl na montaz nawigacji czy jakiegos DVR?

    Rejestrator, tutaj Mio MiVue, zastanawiam się właśnie nad jego zakupem MiVue
    358.
    Aby nie rzucał się w oczy a i nie zasłaniał szyby też chciałbym tak schować
    go, tylko właśnie przyssawka nawigacji nie trzyma mi tych chropowatości to i
    ta nie będzie.

    --
    Irokez.

  • 4. Data: 2012-12-17 21:16:00
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Mio MiVue jest obecnie czyms najlepszym do zakupu (jako car dvr)?

    Obecnie mam kamperke 808 #16 w dzien jeszcze daje rade, w nocy wiadomo dramat.
    Ale kosztuje 100zl (z tajwanu przesylka) i zupelnie jej pod lusterkiem nie
    widac. Mam dosc zlodzieji wiec kamerka musialaby wlasnie ladnie dac sie ukryc.
    GPS to to nie ma chyba.

  • 5. Data: 2012-12-17 21:19:13
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Aha czy to ma autostart ? Tj jest napiecie na wejsciu - zaczynam nagrywac. Mam
    dosc wlaczania mojej kamerki, zawsze zapomne albo oleje sprawe bo jade blisko
    bo cos tam.

  • 6. Data: 2012-12-17 21:22:58
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

> [...]
    > lusterkiem nie widac. Mam dosc zlodzieji wiec kamerka musialaby wlasnie
    > ladnie dac sie ukryc. GPS to to nie ma chyba.

    http://eu.mio.com/pl_PL/mivue-358_specyfikacja.htm
    Popatrz też na YT na filmiki nią nagrane. Do mnie przemawiają.
    Miałem przez 2 dni też Prestigio RoadRunner 510, na tym samym chipsecie i
    matryca chyba podobna. Obraz był b.dobry, spokojnie czytałem rejestracje
    mijanych aut na stopklatce. Tylko że uchwyt fabrycznie skopany (drgania na
    boki) i oddałem.
    Jeżeli ten Mio ma faktycznie szklane soczewki i w nocy nagrywa tak jak
    widać, to chyba ciężko w tej cenie coś sensowniejszego kupić.
    GPS nie ma, ale ma akcelerometr.
    I właśnie o fajnym ukryciu myślę. Dodatkowy plus jak widzę to długi kabel
    zasilający więc można schować a nie dynda przez środek auta.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2012-12-17 21:27:21
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    > Aha czy to ma autostart ? Tj jest napiecie na wejsciu - zaczynam
    > nagrywac. Mam dosc wlaczania mojej kamerki, zawsze zapomne albo oleje
    > sprawe bo jade blisko bo cos tam.

    Tak.
    Po włączeniu silnika. Również opcja po wykryciu ruchu jak i po wykryciu
    wstrząsu.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2012-12-17 21:36:56
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Tak.
    > Po włączeniu silnika. Również opcja po wykryciu ruchu jak i po
    > wykryciu wstrząsu.

    dobre, np na parkingu jakby cie walneli (i odjechali przed obiektywem).

    A co bylo z tymi kartami SD, ze tam maja okreslona ilosc zapisow (czym mozna
    sie martwic w takich zastosowaniach)? Takie nagrywanie 24/7 hmmm a czy to nie
    byla jakas plotka? Dyski SSD mamy a to moze pracowac dosc ciezko.

  • 9. Data: 2012-12-17 21:47:07
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

> [...]
    > mozna sie martwic w takich zastosowaniach)? Takie nagrywanie 24/7 hmmm
    > a czy to nie byla jakas plotka? Dyski SSD mamy a to moze pracowac dosc

    Mam maszynę w robocie, pracuje 24/7/365 od 2007 roku, system WinXP Embedded
    zainstalowany na karcie CF 2GB i nadal działa.
    Poza tym chyba nie jeździsz 24/7/365?
    No i druga sprawa, nie nagrywa w jednym miejscu tylko aż do zapełnienia
    karty a potem od nowa kasuje najstarsze. Więc przy takiej 16GB w FullHD
    kolejny zapis komórki będzie po jakichś 3 godzinach dopiero.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2012-12-17 21:57:52
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Mam maszynę w robocie, pracuje 24/7/365 od 2007 roku, system WinXP
    > Embedded zainstalowany na karcie CF 2GB i nadal działa.
    > Poza tym chyba nie jeździsz 24/7/365?

    nagrywanie calodobowe - bo parkuje czasem poza plotem, pod marketem itd (nie
    znasz dnia ani godziny "ataku" na swoj woz).
    Urban legend :-)