  • 1. Data: 2012-12-17 19:08:36
    Temat: Agila, zakup, na co patrzeć?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    witam
    seniorzy wybrali agile, ja mam po nią jechać, jako główny konsultant.
    Poradźcie proszę na co zwrócić uwagę żeby się nie nadziać. Niby nie
    bity, oryginalny lakier.... 2003 rok, 70 tyś km

    ToMasz

  • 2. Data: 2012-12-17 20:21:52
    Temat: Re: Agila, zakup, na co patrzeć?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-17 19:08, ToMasz pisze:
> [...]
    > Poradźcie proszę na co zwrócić uwagę żeby się nie nadziać. Niby nie
    > bity, oryginalny lakier.... 2003 rok, 70 tyś km

    To co z Ciebie za konsultant? Nie błaznuj i przyznaj się, że się nie znasz.

    --
    MN

  • 3. Data: 2012-12-17 21:42:29
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 17.12.2012 20:21, Marcin N pisze:

    > To co z Ciebie za konsultant? Nie błaznuj i przyznaj się, że się nie znasz.

    niema komu jechać, to ja muszę. taki los...
    Pomóż proszę, nie nabijaj się

    ToMasz

  • 4. Data: 2012-12-18 08:41:57
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-12-17 21:42, ToMasz pisze:

    > niema komu jechać, to ja muszę. taki los...
    > Pomóż proszę, nie nabijaj się

    Też się nie znam. Skoro nie masz wyjścia - to jedź i tyle. Czasem
    wystarczy przed sprzedającym udać eksperta, żeby sam zmiękł. Można też
    zablefować, żeby wydobyć prawdę. Grunt to postawa. No i absolutnie nie
    używaj zwrotu "ja się nie znam, ale wydaje mi się...". Mówisz "panie
    szanowny, nawet laik by zorientował się, że ta strona ma ciekawą
    historię do opowiedzenia, chyba sam pan wie najlepiej, nie?".

    --
    MN

  • 5. Data: 2012-12-18 10:19:15
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 18.12.2012 08:41, Marcin N pisze:

> [...]
    > szanowny, nawet laik by zorientował się, że ta strona ma ciekawą
    > historię do opowiedzenia, chyba sam pan wie najlepiej, nie?".

    :)
    Dzięki
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-12-18 10:25:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-12-17 21:42, *ToMasz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > niema komu jechać, to ja muszę. taki los...
    > Pomóż proszę, nie nabijaj się

    Na to samo co w innych - czy naprawdę nie bity (choć to ciężko zobaczyć
    na takim pudelku :) ), czy przełączniki działają itp.
    To w zasadzie Corsa w innej budzie, ale robiona w Gliwicach i naprawdę
    bardzo mało awaryjna. Rodzice powinni być zadowoleni o ile to nie 1.0
    benzyna :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 7. Data: 2012-12-18 10:49:06
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Dec 2012 10:25:51 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    >Rodzice powinni być zadowoleni o ile to nie 1.0
    > benzyna :)

    Jesli to ten sam silnik 1.0, ktory byl w starych Corsach, to przeciez on
    sie calkiem niezle odpycha (a Agila jest zdaje sie troche lzejsza niz
    Corsa).

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 8. Data: 2012-12-18 11:16:26
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 17 Dec 2012 19:08:36 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > Poradźcie proszę na co zwrócić uwagę żeby się nie nadziać. Niby nie
    > bity, oryginalny lakier.... 2003 rok, 70 tyś km

    Standardowo na blachę czy podwozie nie ugina się pod naciskiem palca, czy
    ZAPALAJĄ i GASNĄ po zapaleniu silnika kontrolki: aku, olej, poduszki i
    check engine - kontrolka z silnikiem.
    Jeżeli jest klima to czy działa (może być problem bo poniżej około 3 st w
    Oplu nie wystartuje), ale nie daj się zbyć że wystarczy tylko nabić. Skoro
    uciekł czynnik to znaczy że jest dziura a szukanie i wymiana częsci może
    drogo kosztować.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 9. Data: 2012-12-18 11:30:23
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    ToMasz nabazgrał(a):

> [...]
    > Poradźcie proszę na co zwrócić uwagę żeby się nie nadziać. Niby nie bity,
    > oryginalny lakier.... 2003 rok, 70 tyś km

    Import czy krajowa ?? sprawdz książkę serwisową czy jest , jak jest zadzwoń
    do serwisu i potwierdz wpisy.
    Poza tym szujnik lakieru + dobry warsztat, niech obadają dokładnie czy
    czegoś nie ma ukrytego.

  • 10. Data: 2012-12-18 11:55:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-12-18 10:49, *Maciek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Jesli to ten sam silnik 1.0, ktory byl w starych Corsach, to przeciez on
    > sie calkiem niezle odpycha (a Agila jest zdaje sie troche lzejsza niz
    > Corsa).

    3 cylindry + nietrwały łańcuch - raczej niepolecany jest ten silniczek.