  • 91. Data: 2010-04-01 13:10:41
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No właśnie. Prawo mówi jasno - wszystkich obowiązuje 90 km/h i zgodnie
    > z tym samym prawem każdy ma prawo zakładać, że inni tego prawa
    > przestrzegają - masz to nawet w PoRD wpisane explicite. To jest
    > prawo dla ludzi.

    taaaaaaa, a pozniej widzisz debili z napisem "policja" albo "strasz
    miejska/wiejska" i ch.j Cie strzela jak widzisz ze parkuja na zakazach,
    przekraczaja dozwolona predkosc znaczaco, skrecaja na zakazach i takie tam

    Icek

  • 92. Data: 2010-04-01 13:20:59
    Temat: Re: Policja mnie zatrzyma?a ... za przekroczenie o18km/h na 90tce :)
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-01, Artur(m) <m...@i...pl> wrote:

    > o co kaman. Chyba mówisz o przekroczeniu o 80km/h za to jest chyba 400plnów

    Miałem na myśli przekroczenie o trzydzieści, trzydzieści parę.
    Rzeczywiście jest to tańsze niż mi się wydawało.

    > Sugerujesz że powinni Ci wlepić mandat za jazde drogą z dziurami
    > z dozwoloną prędkością?
    >
    > znowu nie wiem o co (że się tak znów wyrażę) kaman?

    Sugeruję, że za bezpieczną jazdę mogę dostać mandat i punkty, a
    pojechanie jak odstatni debil zagrażający sobie i osobom postronnym
    policja nic mi nie zrobi.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 93. Data: 2010-04-01 13:22:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 01 Apr 2010 00:03:06 +0200, Grzegorz Krukowski wrote:
    >Osobną sprawą jest celowość i trafność ich umieszczenia (tu się
    >zgodzę, że często u nas ustawione są od czapy), ale przoszę nie
    >mieszaj dwóch bajek - jednej, stosowanie się do znaków, co jest
    >pewnego rodzaju wskaźnikiem kultury kierowców, i drugiej sensowności
    >ich stawiania, co odzwierciedla poziom kultury technicznej u zarządców
    >dróg.

    Tu jest Polska, tu glupie przepisy sie olewa, a nie z nimi walczy :-)

    J.

  • 94. Data: 2010-04-01 13:53:00
    Temat: Re: Policja mnie zatrzyma3a ... za przekroczenieo18km/h na 90tce :)
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhr90cn.rur.krzysiek.kielczewski@krzyk.sail-
    ho.pl...

    > Sugeruję, że za bezpieczną jazdę mogę dostać mandat i punkty, a
    > pojechanie jak odstatni debil zagrażający sobie i osobom postronnym
    > policja nic mi nie zrobi.

    No ale jak sobie to wyobrażasz.
    Zatrzymuja gostka i mówią "Tu można w zasadzie jechać 70 ką
    ale te trzy dziury na długości 10m, to jadąc 70ką karygodne niezachowanie
    ostrożności
    2 punkty i 2stówki,. Ma pan prawo odwołać się...."
    Tak to rozumiesz?
    Bo ja ogólnie to nie rozumiem.
    Masz przestrzegać przepisy i ja mam przestrzegać, i on, i ona....
    Dodatkowo dostosowanie prędkości i ograniczone zaufanie...

    Pozdrawiam

    Artur(m)

  • 95. Data: 2010-04-01 15:07:05
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    .

    > Podsumowując: czekam na namiary na prawomocne wyroki, że "znak jest ważny
    > nawet, kiedy nie stoi gdzie ma stać"

    Więc jednak ty nie zrozumiałeś.
    Art.92 par.2 nic nie mówi i legalności znaków więc i tak dostaniesz grzywnę.
    EOT bo teoretycy podwórkowi i tak wiedzą lepiej.

  • 96. Data: 2010-04-01 15:08:13
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > PRL kolego się już skończył a ty dalej ...

    W sądach trwa nadal. I kierowca zostanie ukarany za niestosowanie się do
    znaku nawet gdy udowodni, że stoi on tam niepotrzebnie.

  • 97. Data: 2010-04-01 15:20:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Apr 2010 15:08:13 +0200, Nostradamus wrote:

    >W sądach trwa nadal. I kierowca zostanie ukarany za niestosowanie się do
    >znaku nawet gdy udowodni, że stoi on tam niepotrzebnie.

    Pomiedzy "stoi niepotrzebnie", a "stoi bezprawnie", a "stoi ale
    ukradli" czy "stoi ale zasypany sniegiem" jest spora roznica prawna.

    Dlaczego sad mialby sie zgadzac z kierowca ze znak niepotrzebny ?
    To nie PRL :-)

    J.

  • 98. Data: 2010-04-01 15:21:36
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-01, Artur(m) <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > ostrożności
    > 2 punkty i 2stówki,. Ma pan prawo odwołać się...."

    Ależ ja nie mam pojęcia jak taki absurd wyeliminować przepisami.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 99. Data: 2010-04-01 15:53:19
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-04-01 00:25, Cavallino wrote:

    > Wyluzuj i kup antyradar na takie kwiatki.

    Na wideo?

    --

    memento lorem ipsum

  • 100. Data: 2010-04-01 15:57:09