  • 191. Data: 2010-04-04 15:32:34
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Wczoraj oglądałem film. Policja zamiast przyznać się do błędów wysyłała
    > ludzi do czubków. Oczywiście wycofanie pomówień/oskarżeń skutkowało
    > natychmiastowym wyzdrowieniem.

    Jakas teza? Kraj urzedasów w krzywym zwierciadle?

  • 192. Data: 2010-04-04 15:32:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Biedny, a taka jest większość nie powinien ulegać
    > propagandzie i głosować na sprzymierzeńców bogatych.

    Czyli najlepiej jakby w danym kraju nie było bogatych?
    Nie widzisz wspolnego interesu?

  • 193. Data: 2010-04-04 15:42:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 3 Apr 2010 11:51:00 +0200, neelix napisał(a):

    > Z oceną policji jest tak, że jak jakiegoś gnoja zatrzyma to to są psy, a jak
    > gnojowi rozbiją/ukradną auto to jest to kochana policja. Jak tu służyć
    > takiemu społeczeństwu? Nie chcą być psami więc nie służą.

    Z oceną policji to jest tak, że kiedy potrzebujesz ich pomocy, bo jesteś
    ofiarą aktu łamania prawa, to ich nie ma, bo są zajęci zwalczaniem
    przestępców jadących 80km/h w zabudowanym, lesie.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)

  • 194. Data: 2010-04-04 15:43:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 3 Apr 2010 12:09:12 +0200, Icek napisał(a):

    > Calosc stanowi problem gdyz jakiekolwiek skargi skladane do komendanta
    > koncza sie jednakowym pismem tresci "zbadalismy i nieprawidlowosci nie
    > wykrylismy. Pana wzburzenie podyktowane bylo pewnie faktem, ze popelnil Pan
    > wykroczenie i nie chcial byc Pan ukarany. Policja profesjonalnie obsluzyla
    > zdarzenie. Sprawa jest zamknieta."

    Rejestrator fajna rzecz.

  • 195. Data: 2010-04-04 15:44:57
    Temat: Re: Policja mnie zatrzyma?a ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 03 Apr 2010 18:05:11 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > Immunitet jest potrzebny, żeby np. rząd nie aresztował opozycyjnych
    > posłów na 24h w dniu ważnego głosowania. Natomiast brak możliwości
    > postawienia delikwenta przed (niezawisłym!) sądem już jest chory.

    W II RP poseł lub senator popełniający przestępstwo dostawał karę 2 x
    większa od normalnego obywatela...

  • 196. Data: 2010-04-04 19:29:59
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D505A4AB54EBbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik p47 k...@w...pl ...

    > bo w wiezieniach siedza sami niewinni. Jak zobaczyli w TV sprawe Mirosława
    > G, przypomnieli sobie jak to jest brac lapówki a byc oskarzanym o
    > morderstwo w imie "wyzszych celów".

    Manipulujesz! -wspomniany dr Mirosław G. nie jest "niewinnie" oskarzony
    jedynie o łapówke, ale ma wciąż 43 zarzuty o różne przestępstwa, w tym o
    zaniedbania obowiązków lekarza, molestowanie personelu, wymuszanie łapówek
    itp. A co do zarzutu o morderstwo to stosunkowo niedawno sąd uznał apelację
    prokuratury od uprzedniego umorzenia tego zarzutu i prawomocnie przekazał je
    do ponownego rozpatrzenia stwierdzając, iż uprzednio tego umorzenia dokonano
    bez jakichkolwiek podstaw, łamiąc prawo ( az prosi się dodac, ze umorzono je
    wtedy własnie na zamówienie polityczne., w imie, jak piszesz he, he
    "wyższych celów", ..).

    , > BTW co masz na mysli mowiac o "takich rzeczach" dziejacych sie
    > "konsekwentnie" i "od lat"?

    Konsekwentnie i od lat praktycznie wszyscy kryminalisci głosują we
    wszystkich wyborach na PO. Należy więc zasadnie uważać, że oni od lat
    uważaja i doswiadczenie życiowe im to potwierdza , ze własnie nikt inny, jak
    PO najlepiej reprezentuje ich interesy i najbliższa im jest ideowo i
    mentalnie;-))

    > Czy zgodzisz sie z twierdzeniem, ze elektorat PO jest lepiej wykształcony
    > "nowoczesniejszy"?

    Zgodzę się z twierdzeniem, ze eletorat PO ma mniejsze doswiadczenie życiowe
    (jest młody) i jako taki jest bardzo podatny na wpływ reklamy i mediów.

    p47

  • 197. Data: 2010-04-04 19:53:56
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-04, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    > W II RP poseł lub senator popełniający przestępstwo dostawał karę 2 x
    > większa od normalnego obywatela...

    Heh. A urzędnik potrafił sobie strzelić w łeb, bo został niesłusznie
    oskarżony o wydanie prywatnej kasy (dodatku munudorowego) niezgodnie z
    przeznaczeniem...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 198. Data: 2010-04-04 20:00:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 4 Apr 2010 14:56:47 +0200, neelix napisał(a):

    > Jaka partia taki elektorat. Czlowiek mający odrobinę honoru rezygnuje z
    > towarzystwa kryminalistów.

    Mówisz, że Jarosław Kaczyński który kryminalistów do rządu zaprosił nie
    posiada tej odrobiny?

  • 199. Data: 2010-04-04 20:58:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > jakichkolwiek podstaw, łamiąc prawo ( az prosi się dodac, ze umorzono
    > je wtedy własnie na zamówienie polityczne., w imie, jak piszesz he, he

    raczej troche ironizowałem, niz manipulowalem.
    Zapominasz o jednym fakcie - Mirosław G jest winny, zabił i koniec.
    Co teraz ustala sad w 3 instancji po 10 odwolaniach nie ma az takiego
    duzego znaczenia. Ma znaczenie dla Mirosława G. i tylko dla niego.
    I to nie była moja manipuacja.

> [...]
    > uważaja i doswiadczenie życiowe im to potwierdza , ze własnie nikt
    > inny, jak PO najlepiej reprezentuje ich interesy i najbliższa im jest

    Od ilu lt?
    Mozesz podac jakies zrodła tych informacji?

    > Zgodzę się z twierdzeniem, ze eletorat PO ma mniejsze doswiadczenie
    > życiowe (jest młody) i jako taki jest bardzo podatny na wpływ reklamy
    > i mediów.

    A d pytania łaskawie bys sie odniósł?

    A kontynuujac twój tok rozumowania - wazniejsze jest doswiadczenie zyciowe
    niz wykształcenie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 200. Data: 2010-04-04 22:43:29
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    wiadomości news:04042010.09535E1D@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > Co teraz ustala sad w 3 instancji po 10 odwolaniach nie ma az takiego
    > duzego znaczenia. Ma znaczenie dla Mirosława G. i tylko dla niego.

    Cieszę się, ze się zgadzamy, iz jednak zabił!! Ale wczesniej to "niezawisły"
    sad uznał, że pozostawienie przez niego chusty chirurgicznej w sercu
    pacjenta (bo Mirosław G. sam nie skonczył operacji, bo spieszył się na
    przyjecie imieninowe) i to, ze była ona w sercu przez 2 tyg. nie ma zadnego
    związku ze zgonem pacjenta (na powikłania pooperacyjne).
    I niestety nie jest to, jak twierdzisz, tylko prywatna sprawa dr G.
    ponieważ m.in. w związku z tym, jak się okazało, w/w bezprawnym
    uniewinnieniem, skazano m.in. min. Ziobrę, a także podniesiono cała kampanię
    oczerniająca zarówno jego, jak i innych niemiłych obecnym władzom ludzi,
    czego odpryski widoczne sa do dziś, także w twoim omawianym poście.

    > Od ilu lt?
    > Mozesz podac jakies zrodła tych informacji?

    Po wpisaniu w Google chocby hasła "PO poparcie kryminaliści" masz 7.630
    wpisów. ;-)
    Ja cytowałem dane z kilku szczegółowych sprawozdań Państwowej Komisji
    Wyborczej po kilku ostatnich wyborach, zarówno do sejmu, jak i
    prezydenckich.

    > A d pytania łaskawie bys sie odniósł?

    Jesli łaskawie zdefiniujesz, co to znaczy "nowocześniejszy"
    ;-))

    > A kontynuujac twój tok rozumowania - wazniejsze jest doswiadczenie zyciowe
    > niz wykształcenie?

    Mając jedno i drugie (tj 2 doktoraty i ponad 60 lat) uważam, że stawianie
    podobnych pytań ma mały sens;-)
    Uwazam także, że z tych dwojga bez wątpienia to doświadczenie życiowe lepiej
    uodparnia na manipulacje i rozmaite socjotechniki.
    Także doświadczenie życiowe daje wskazówki, jak wykorzystywac posiadane
    wykształcenie, dla jakich celów, do czego warto dążyć.
    Wykształcenie samo w sobie jest oczywiście ważnym, ale tylko jednym z
    narzędzi do osiągania celow życiowych.
    Wykształcenie, a nawet ogólniej, inteligencja wcale samo w sobie nie
    okreslają wartości człowieka, czego przykładem może byc np. niewątpliwie b.
    inteligentny i gruntownie wykształcony niejaki Herr Dr J. Goebbels.

    ;-)

    p47