  • 391. Data: 2010-04-08 15:43:27
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D53F0139F19Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > ja w tym roku nie leciałem samolotem. Czy to znaczy, ze w tym roku nie
    > lataja samoloty?

    Głupszego porównania nie mogłeś wymyslić?
    neelix

  • 392. Data: 2010-04-08 15:44:12
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D53F05C3D2BAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > rzadko ogladam TV. Tak wiec tym bardziej bede wdzieczny za zrodła
    > informacji.

    Właśnie tv.
    neelix

  • 393. Data: 2010-04-08 15:47:18
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D53F0C34AD1Dbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > ja nie szukam prawdy po po stronie rzadzacych - szukam prawdy w rozmowie z
    > toba.

    Ja jestem tylko jej przekaziorem.

    > nie dziwie sie. Nikogo nie bawi powtarzanie jednej tezy, w dodatku
    > nieprawdziwej.

    O wielu sprawach media będące w koalicji z PO nie piszą i nie mówią. Zacznij
    oglądać publiczną TV, bo z powodu prawdy niedługo może ona zniknąć.
    neelix

  • 394. Data: 2010-04-08 15:49:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D53F07642FBbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1..
    .
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    tacy, którzy wtedy w portki nie srali a srają teraz, bo
    > ale ja tylko pokazuje bezsens rozmawiania o zadłuzenie patrzac na nie per
    > kwota.

    To może przelicz na 1 obywatela i zapytaj tego obywatela czy ma tyle kasy by
    to zapłacić za błędy nieudolnych rządzących?
    neelix

  • 395. Data: 2010-04-08 15:50:43
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D53F0829EC2Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > co konczy temat - rozumiem ze danych nie bedzie?

    Nie zbieram takich danych. Szkoda zaśmiecać kompa. Nie zamierzam nikogo
    przekonywać.
    neelix

  • 396. Data: 2010-04-08 15:52:05
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D53F09E9C053budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > hmm, znowu musze poprosic o jakies dane, jak zmieniła sie liczba osób
    > zamykanych za rózne przestepstwa.

    Googla aresztowali?
    neelix

  • 397. Data: 2010-04-08 15:54:26
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D53F035980B4budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > mowiac inaczej - nie kazdy gosc pijacy piwo pod sklepem i interesujacy sie
    > pilka jest kobilem, co sugerowałes.

    Wyciągasz mocno naciągane wnioski. Niczego nie sugerowałem.
    neelix

  • 398. Data: 2010-04-08 15:59:22
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:Xns9D53547B4D0C2budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
> [...]
    > niewątpliwie dość znaczna część wyborców PO jest na takim poziomie
    > intelektualnym i dysponuje takim doświadczeniem życiowym, iż dla nich to,
    > że politycy PO interesują się, a nawet grają w kopaną piłkę jest
    > całkowicie i zabsolutnie wystarczającą przesłanka, aby uznac tych
    > polityków za najlepiej przygotowanych do rzadzenia 38 milionowym państwem!
    > Zgadzam się także, że przynajmniej u pewnej częsci polityków PO to
    > zainteresowanie futbolem jest jesli nie jedyną, to najlepiej rozwinietą
    > "kwalifikacją" do zajmowania funkcji państwowych..

    Połowa młodzieży nie wie nic o Katyniu, ale wysyłanie esemesów mają
    opanowane do perfekcji. Na elektorat PO nadają się znakomicie. Można nimi
    sterować za pomocą esemesów i sondaży na tvnie.
    neelix

  • 399. Data: 2010-04-08 16:00:51
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D54C68102budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > znam takich i takich.
    > Ale przeciez nie o to chodzi.
    > Mwoie, ze duze korporacje daja szanse wielu ludziom. I nie wyobrazam sobie
    > gospodarki, w ktorej wszystkie firmy miałyby byc małe i biedne.

    Jeszcze żeby nie transferowały kasy do swojej mamusi za granicą tylko
    inwestowały w Polsce.
    neelix

  • 400. Data: 2010-04-08 16:01:38
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:Xns9D542066491budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > nie prosiłem o kolejne hasło, tylko o merytoryczna propozycje.

    Nasze propozycje oni mają głęboko.
    neelix