  • 1. Data: 2010-12-24 09:00:19
    Temat: Półmostek H ~2A
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Znajdzie się jakis gotowiec typu dwa tranzystory w jednej obudowie +
    diody do mostka H? Potrzebuje osobną połówkę, możliwie smd. Ideałem było
    by sterowanie przez stany logiczne i zabezpieczenie przed zwarciem
    obydwu. Może ktoś coś takiego widział?

  • 2. Data: 2011-01-18 06:46:49
    Temat: Re: Półmostek H ~2A
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 12/24/2010 04:00 AM, Sebastian Biały wrote:
> [...]
    > diody do mostka H? Potrzebuje osobną połówkę, możliwie smd. Ideałem było
    > by sterowanie przez stany logiczne i zabezpieczenie przed zwarciem

    Nikt nie odpowiedział, to ja podrzucę SI4500 vishaya. Poza
    zabezpieczaniem przeciwzwarciowym ma chyba wszystko czego wymagasz.
    Wygląda na to że jest dostępny od ręki w farnellu.

    pzdr.
    j.