  • 11. Data: 2005-10-27 17:34:20
    Temat: Re: Polski Rejestr Internetowy - próba wyłudzenia
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Thu, 27 Oct 2005 16:10:28 +0200, Marcin Swietochowski wrote:

    > w zasadzie to mamy liste frajerow
    > bo jak ktos podpisuje bez czytania.... to wybaczcie
    A skąd wiesz, że podpisali bez czytania? Dla niektórych firm te 858 euro
    rocznie, to jak splunąć. A urzędy są dobre, jeśli chodzi o trwonienie
    pieniędzy podatnika. Mogli spokojnie przeczytać, zachwycić się "Ojej, wpiszą
    nas do Rejestru, i to TAK TANIO!" i podpisać.

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 12. Data: 2005-10-27 18:01:06
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik Szymon Sokół napisał:
    > rocznie, to jak splunąć. A urzędy są dobre, jeśli chodzi o trwonienie
    > pieniędzy podatnika. Mogli spokojnie przeczytać, zachwycić się "Ojej, wpiszą
    > nas do Rejestru, i to TAK TANIO!" i podpisać.

    Nie przyszło wam do głowy, że te wpisy są na wabia i wpisani nie musieli
    nic płacić ani podpisywać?
    Kto by zapłacił gdyby zaglądnął i okaząło się, że tam jest pusto?
    --
    Olek

  • 13. Data: 2005-10-27 21:54:55
    Od: Marcin Swietochowski <m...@t...selinet.to.pl>

    > Nie przyszło wam do głowy, że te wpisy są na wabia i wpisani nie musieli
    > nic płacić ani podpisywać?
    > Kto by zapłacił gdyby zaglądnął i okaząło się, że tam jest pusto?

    tez mozliwe...
    ale zbyt przypadkowa ta lista
    no i nie ma tam firm ktore znalezc sie powinny bez
    potrzeby reklamowania sie i wykupywania "uslugi"
    wnioski nasuwaja sie same :)

    --
    Marcin Świętochowski
    Selinet Sp. z o.o.

  • 14. Data: 2005-10-28 10:48:23
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Tomasz Nowak zapodał(a):

    > Piszę o tym tutaj, ponieważ akcja może dotknąć sporą
    [...]

    Właśnie też dostałem na stół...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 15. Data: 2005-10-29 01:44:04
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 27.10.2005 Szymon Wyrembak <_...@w...wielun.pl> napisa?/a:

    > Niespecjalnie przyk?ada?em si? na lektoracie... jak napisaae w j?zyku
    > s?siadów zza Odry by si? odp... ? Przed chwil? przynie?li mi to na biurko.

    Zaryzykowalbym 'Verpiss euch', ale to niezbyt ladnie.

    --
    Tomasz Trystula

  • 16. Data: 2005-10-30 10:57:57
    Od: elmer radi radisson <r...@s...wireland.org>

    Olek wrote:

    > Nie przyszło wam do głowy, że te wpisy są na wabia i wpisani nie musieli
    > nic płacić ani podpisywać?

    np.

    AGRICULTURE - FORESTRY - FISHERY
    Stadnina Koni Sp. Z.O.O.
    Moszna 47370
    Tel.: 077/4668429
    Fax: 077/4668429

    zawsze moszna sie wpisac.

    --

    gabinet figur wojskowych.

  • 17. Data: 2005-10-31 20:51:44
    Od: maciej <b...@p...onet.pl>

    elmer radi radisson napisał(a):

    > np.
    >
    > AGRICULTURE - FORESTRY - FISHERY
    > Stadnina Koni Sp. Z.O.O.
    > Moszna 47370
    > Tel.: 077/4668429
    > Fax: 077/4668429
    >
    > zawsze moszna sie wpisac.

    No niestety, ale taka firma istnieje i ma sie napewno bardzo dobrze,
    a i okolica bardzo piekna ( zwlaszcza ladny palacyk, oraz piekne ogrody,
    po ktorych mozna sobie pobrykac wlasnie konikiem :) ). Dla ciekawszych
    to miejscowosc znajduje sie w woj.opolskim 30km od opola w strone czech

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 18. Data: 2005-11-16 19:48:42
    Od: "twix" <s...@w...pl>