  • 1. Data: 2016-06-16 19:26:42
    Temat: Polskie drogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Odcinek 44
    https://www.youtube.com/watch?v=wes3ph1WL2A

    Jak dla mnie, to juz niemal jak w Rosji :-(

    Na szczescie - na drogach znacznie bezpieczniej, niz by sie wydawalo
    po takiej skladance.

    Ale spojrzcie na 55s - kto tu winien ?

    Tzn co do pierwszego nie ma watpliwosci, ale trzeci i czwarty -
    zalapia sie na odszkodowanie, czy jeszcze znizki straca ?

    J.

  • 2. Data: 2016-06-16 19:47:52
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    Odcinek 44
    https://www.youtube.com/watch?v=wes3ph1WL2A

    Jak dla mnie, to juz niemal jak w Rosji :-(
    ---
    Kim trzeba być by zamiast hamulca naciskać klakson.

  • 3. Data: 2016-06-16 21:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > https://www.youtube.com/watch?v=wes3ph1WL2A
    >
    > Jak dla mnie, to juz niemal jak w Rosji :-(
    > ---
    > Kim trzeba być by zamiast hamulca naciskać klakson.

    No własnie 2:40 - dwie kolejne kolizje - widac, ze ktos wymusza a debile
    zamiast od razu hamowac to zaczynaja od trabienia...

  • 4. Data: 2016-06-16 22:13:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

> [...]
    >
    > Jak dla mnie, to juz niemal jak w Rosji :-(
    >
    > Na szczescie - na drogach znacznie bezpieczniej, niz by sie wydawalo

    5:27 horror

    > Ale spojrzcie na 55s - kto tu winien ?
    >
    > Tzn co do pierwszego nie ma watpliwosci, ale trzeci i czwarty -
    > zalapia sie na odszkodowanie, czy jeszcze znizki straca ?

    Trzeci ostro hamował ale czwarty to przysnął. Ciekawe co odwinął
    pierwszy i co to za biała laska 1:26.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 5. Data: 2016-06-19 14:28:20
    Od: Yakhub <p...@p...pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2016 19:00:57 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > No własnie 2:40 - dwie kolejne kolizje - widac, ze ktos wymusza a debile
    > zamiast od razu hamowac to zaczynaja od trabienia...

    Przy 3:00 można trochę usprawiedliwić - sądząc po cieniu rzucanym przez
    pojazd, to jakaś ciężarówka jest.

    --
    Yakhub

  • 6. Data: 2016-06-19 14:49:58
    Od: g...@g...com

    W dniu niedziela, 19 czerwca 2016 14:28:21 UTC+2 użytkownik Yakhub napisał:

    > Przy 3:00 można trochę usprawiedliwić - sądząc po cieniu rzucanym przez
    > pojazd, to jakaś ciężarówka jest.
    >
    > --
    > Yakhub

    Biorąc pod uwagę, że do zderzenia doszło na bus-pasie (dla znających Warszawę -
    skrzyżowanie Sobieskiego z Beethovena) i kierowca pyta czy wszyscy cali stawiam na
    autobus.

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Jońca

  • 7. Data: 2016-06-19 15:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Yakhub p...@p...pl ...

    > Przy 3:00 można trochę usprawiedliwić - sądząc po cieniu rzucanym
    > przez pojazd, to jakaś ciężarówka jest.

    Autobus, bo potem słychać ze pyta pasazerów czy wszystko ok.
    Ale i tak IMO mogł zaczac hamowac troche wczesniej.
    Chociaz z drugiej strony to nie wiem, sam tez czasami w takiej sytuacji
    opóźniam hamowanie, liczac na to ze ktoro ktos wyjezdza w ten sposób, to po
    prostu zrobi to w miare agresywnie i sprawnie.
    Ale nie jezdze autobusem...

  • 8. Data: 2016-06-19 16:10:18
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-06-16 o 19:26, J.F. pisze:

    > Odcinek 44
    > https://www.youtube.com/watch?v=wes3ph1WL2A
    >
    > Jak dla mnie, to juz niemal jak w Rosji :-(
    Bez przesady, tam są mocniejsze sceny
    a tu połowa to pierdoły za kółkiem które zamiast hamować
    jadą na stłuczkę.
    Ciekawszy jest koniec czyli 7.11 gdzie krakus wieśniakom
    "otworzył" drzwi szeroko, widocznie mieli problem z pierwszeństwem
    na tym pasie.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 9. Data: 2016-06-21 08:58:13
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    pl...

    >Odcinek 44
    >https://www.youtube.com/watch?v=wes3ph1WL2A

    >Jak dla mnie, to juz niemal jak w Rosji :-(

    ciebie to juz totalnie pogielo z tym trollowaniem