  • 1. Data: 2016-06-16 23:06:30
    Temat: z cyklu: jakie auto kupic?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    budzet do 35k

    wymagania - wysoka radosc z jazdy (powyzej stu koni na tone)

    duzy silnik(najchetniej hemi, ale tego jak na lekarstwo)
    bez lub z jednym turbo

    musi dac sie przewiezc rodzine 2+2

    na tego sie spoznilem kilka godzin, a zalozenia spelnial az za dobrze

    http://allegro.pl/dodge-ram-5-7-hemi-lpg-v8-22750-zl
    -netto-i6268831617.html

  • 2. Data: 2016-06-17 09:41:03
    Temat: Re: z cyklu: jakie auto kupic?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 czerwca 2016 23:06:44 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:
> [...]
    > bez lub z jednym turbo
    >
    > musi dac sie przewiezc rodzine 2+2
    >
    > na tego sie spoznilem kilka godzin, a zalozenia spelnial az za dobrze

    a może poszukać na craiglist:
    https://chicago.craigslist.org/search/cta?query=5.7+
    hemi&max_price=10000

    i poszukać kogoś kto Ci to ściągnie?

    BTW
    co rozumiesz przez radość z jazdy?

    Amerykany mają to do siebie że takie "kwadratowe" auta są.
    Pomijam jak wyglądają w środku.
    Ale niby masz 1500 koni pod maską a zbiera się jak krowa.
    Z drugiej strony popada trochę to trzeba 4X4 właczyć bo ze świateł nie
    można ruszyć.
    Nigdy tego nie rozumiałem.
    Auto: Dodge durango 5,7

  • 3. Data: 2016-06-17 11:38:58
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 16 Jun 2016 23:06:30 +0200
    m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:

    > budzet do 35k

    Masz za mały budżet ;)
    Jest coś fajnego F-150 Raptor, ale na to w PL to już chyba C trzeba mieć ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 4. Data: 2016-06-17 12:31:00
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-06-16 o 23:06, m4rkiz pisze:
> [...]
    > bez lub z jednym turbo
    >
    > musi dac sie przewiezc rodzine 2+2
    >
    > na tego sie spoznilem kilka godzin, a zalozenia spelnial az za dobrze

    http://allegro.pl/show_item.php?item=6274274046#2c78
    4a21e8

  • 5. Data: 2016-06-19 16:37:23
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-06-17 09:41, Bolko wrote:
    > a może poszukać na craiglist:
    > https://chicago.craigslist.org/search/cta?query=5.7+
    hemi&max_price=10000

    uwzgledniajac 18% akcyzy, 10% cla i niemale koszta transportu (~$1000)

    w tej kategorii cenowej sie chyba niezbyt oplaca

    poza tym to kupowanie kota w worku

> [...]
    > Ale niby masz 1500 koni pod maską a zbiera się jak krowa.
    > Z drugiej strony popada trochę to trzeba 4X4 właczyć bo ze świateł nie

    jazda probna 300c z hemi zdecydowanie mi pasowala, fakt, nie jest tak
    zrywny jak stilo z wolnossacym 2.4, ale to raczej odczucie spowodowane
    tylnym napedem

  • 6. Data: 2016-06-19 16:39:29
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-06-19 16:37, m4rkiz wrote:
    hemi&max_price=10000

    > uwzgledniajac 18% akcyzy, 10% cla i niemale koszta transportu (~$1000)

    i oczywiscie 23% vat

  • 7. Data: 2016-06-20 00:34:41
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-06-16 21:06, m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:
    > budzet do 35k
    >
    > wymagania - wysoka radosc z jazdy (powyzej stu koni na tone)

    Renault Megane I FL z silnikiem 1.6 16V? Zdefiniuj lepiej te wymagania
    bo jeszcze były silniki 1.8 i 2.0 ;-).

  • 8. Data: 2016-06-23 21:14:41
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2016-06-17 12:31, twistedme wrote:

    -netto-i6268831617.html

    > http://allegro.pl/show_item.php?item=6274274046#2c78
    4a21e8

    ciekawy ale skonczylo sie na 300c z hemi, toczy sie fajnie ;)