  • 1. Data: 2010-07-21 14:24:06
    Temat: Pomiar pradu 100A - przekladnik pradowy
    Od: "Andy" <a...@c...pl>

    Witam

    Szukam przekladnika do pomiaru pradu ok. 100A (przy 400V)
    ale czy sa jakies gotowce, zeby na wyjsciu dostac sygnal np. 0-10V ?

    a moze sa gotowce, zeby mial RS232 ?

    --
    Andrzej

  • 2. Data: 2010-07-21 14:32:39
    Temat: Re: Pomiar pradu 100A - przekladnik pradowy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andy,

    Wednesday, July 21, 2010, 4:24:06 PM, you wrote:

    > Szukam przekladnika do pomiaru pradu ok. 100A (przy 400V)
    > ale czy sa jakies gotowce, zeby na wyjsciu dostac sygnal np. 0-10V ?

    Dlaczego aż 10V?

    > a moze sa gotowce, zeby mial RS232 ?

    Czy Ty na pewno szukasz przekładnika prądowego?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2010-07-21 14:37:12
    Od: "Andy" <a...@c...pl>

    > Dlaczego aż 10V?

    > Czy Ty na pewno szukasz przekładnika prądowego?

    Czy na pewno to nie wiem :-)

    Tak na prawde to szukam przekladnika z dodatkowa elektronika,
    zeby go do PLC latwo podlaczyc.

    Dlatego gdyby zakres pomiarwy 0-100A
    mial zmapowany na sygnal analog 0-10V to byloby OK.

    Ewentualnie gdyby po RS232 dalo sie odczytac wartosc pradu
    to byloby jeszcze lepiej.

    --
    Andrzej

  • 4. Data: 2010-07-21 14:50:32
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Jul 21, 4:24 pm, "Andy" <a...@c...pl> wrote:

    > Szukam przekladnika do pomiaru pradu ok. 100A (przy 400V)
    > ale czy sa jakies gotowce, zeby na wyjsciu dostac sygnal np. 0-10V ?

    LEM nie podejdzie?
    ?

    Marek

  • 5. Data: 2010-07-21 15:08:49
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andy,

    Wednesday, July 21, 2010, 4:37:12 PM, you wrote:

> [...]
    > zeby go do PLC latwo podlaczyc.
    > Dlatego gdyby zakres pomiarwy 0-100A
    > mial zmapowany na sygnal analog 0-10V to byloby OK.

    No to masz LEMa jedynie dodyspozycji...

    > Ewentualnie gdyby po RS232 dalo sie odczytac wartosc pradu
    > to byloby jeszcze lepiej.

    Albo miernik cęgowy z wyjściem RS232

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2010-07-21 15:16:00
    Od: "Andy" <a...@c...pl>

    Uzytkownik "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    b.googlegroups.com...
    On Jul 21, 4:24 pm, "Andy" <a...@c...pl> wrote:

    > Szukam przekladnika do pomiaru pradu ok. 100A (przy 400V)
    > ale czy sa jakies gotowce, zeby na wyjsciu dostac sygnal np. 0-10V ?

    LEM nie podejdzie?

    Chyba podejdzie.
    Dzieki :-)

    --
    Andrzej

  • 7. Data: 2010-07-21 16:53:03
    Od: szymon <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-21 16:24, Andy pisze:
    > Witam
    >
    > Szukam przekladnika do pomiaru pradu ok. 100A (przy 400V)
    > ale czy sa jakies gotowce, zeby na wyjsciu dostac sygnal np. 0-10V ?

    http://www.lumel.com.pl/pl/obszary_dzialalnosci/pomi
    ar_pradubri_napiecia_stal/art75.html

    > a moze sa gotowce, zeby mial RS232 ?

    Tu nie pomoge...

    Pozdrawiam,
    Szymon

  • 8. Data: 2010-07-21 17:02:30
    Od: "jarmiel" <j...@p...onet.pl>

    Cześć

    są takie urządzenia - ja znam np. seriię TT35
    (http://www.promac.com.pl/TT35/111/2/)
    przekładnik daje na wyjściu 4...20mA. Można od razu do PLC albo zamienić
    rezystorem na sygnał napięciowy.

    Jarek

  • 9. Data: 2010-07-22 10:19:23
    Od: Andgro <b...@a...com>

    Andy pisze:

    > LEM nie podejdzie?
    >
    > Chyba podejdzie.
    > Dzieki :-)

    Poszukaj na Allegro po około 20-30zł, jeśli to nie maja byc produkcyjne
    ilości.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki