  • 1. Data: 2002-03-17 18:45:04
    Temat: Pomoc
    Od: "Ryszard Żegliński" <r...@o...pl>

    Potrzebują jakiejś rady.
    Od ok 3 miesięcy bombardują mnie jakieś firmy koreańskie różnymi reklamami.
    Nie pomaga nawet blokowanie nadawców.
    Nie jest to jeden i ten sam nadawca , a za każdym jest ich kilku.
    Mam w tej chwili poblokowanych ok 120 różnych nadawców z Korei.
    I codziennie nadchodzą nowe listy.
    Jak temu zaradzić ????

    Ryszard

  • 2. Data: 2002-03-18 05:03:10
    Temat: Re: Pomoc
    Od: "Maciej Kaczyński" <p...@f...onet.pl>

    > Od ok 3 miesięcy bombardują mnie jakieś firmy koreańskie różnymi
    reklamami.
    też tak miałem.

    > Jak temu zaradzić ????
    masz dwa wyjścia: znaleźć program, który potrafi filtrować po nagłówkach, a
    w szczególności po stronie kodowej, albo jeżeli nie chcesz przesiadać się z
    outlooka zainstalować jakiś serwer pocztowy, np. hamstera i dodać do
    mail.score następującą formułkę
    =kill() Subject: {=\?big5\?(Q|B)\?} {=\?ks_c_5601-1987} {=\?EUC_KR?}
    =kill() ~Subject:
    {[Ž¤ÇĐÔŇÔŘÖťĺŐĺäăŕâŠčýüáçÝîéąëűëí썾žŞĎőö°şŔÁÂĂÄĹČÉË
    ĚÍÎŮÚŰÜďňôřůú]}

    --
    Maciej Kaczyński

    http://pomocy.klasyka.do.pl - Pomocy!

  • 3. Data: 2002-03-18 05:03:15
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    [----]
    >Jak temu zaradzić ????
    Tnij wszystko, co ma koreański charset (euc-kr, o ile pamiętam).
    --
    Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow O

  • 4. Data: 2002-03-18 05:03:33
    Od: Dominik Mierzejewski <d...@n...rangers.eu.org>

    Date: Sun, 17 Mar 2002 18:45:04 +0000 (UTC)
    From: "Ryszard Żegliński" <r...@o...pl>
> [...]
    > Nie jest to jeden i ten sam nadawca , a za każdym jest ich kilku.
    > Mam w tej chwili poblokowanych ok 120 różnych nadawców z Korei.

    hamster + www.polspam.org

    Tyle, że to nie ta grupa, więc zapraszam na pl.news.mordplik (FUT).

    --
    "The Universe doesn't give you any points for doing things that are easy."
    -- Sheridan to Garibaldi in Babylon 5:"The Geometry of Shadows"

  • 5. Data: 2002-03-18 05:03:40
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "Ryszard Żegliński" <r...@o...pl> napisał:

> [...]
    > Nie jest to jeden i ten sam nadawca , a za każdym jest ich kilku.
    > Mam w tej chwili poblokowanych ok 120 różnych nadawców z Korei.

    Hmm... chyba lekko NTG.
    Spróbuj pogadać z adminem serwera pocztowego.
    Powinien dac sobie radze z wycieciem spamów uzywając odpowiednich
    regulek przeczesujacych zawartość maili, albo, w ostatecznosci np. listy
    'oszolomów z ORBZ'

    BTW, czy to jest to 'profesjonalne' konto onetowe z którego piszesz ?

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 6. Data: 2002-03-18 12:12:43
    Od: "Jakub 'Kraju' Krajewski" <j...@n...krajewski.org>

    Ryszard Żegliński <a70gqc$srj$1@news.tpi.pl> wrote:

    > Potrzebują jakiejś rady.
    [...]

    W archiwum pl.news.mordplik jest na to sposób (via procmail).
    U mnie działa rewelacyjnie.

    --
    // Pozdrawiam < Jakub "Kraju" Krajewski & jakub#krajewski.org | U#15671406
    // Linux: Wielka Ulga

  • 7. Data: 2002-03-26 17:03:43
    Od: Grzegorz Bakula <g...@p...com>

    A moze troche prosciej,
    Znalezc jakis koreanski typowy "krzaczek"
    i filtrowac po zawartosci ?

    Pozdrowienia,
    Grzegorz