  • 1. Data: 2002-03-18 14:52:16
    Temat: Pomocy! - problemy z poczta na Onecie
    Od: "Romek" <r...@t...com.pl>

    Nie mogę odebrac maili ze swojego konta na Onecie, sprawa zaczela sie
    jakies 2 tyg. temu gdy podczas sciagania maili (uzywam Outlooka, lacze
    sie przez modem) program zazadal podania hasla i odrzucil wprowadzone
    prawidlowo haslo. Troche mnie to zdziwilo bo uzywam tej konfiguracji
    juz od dluzszego czasu i do tej pory wszystko dzialalo ok. Po podaniu
    hasla awaryjnego ustawilem glowne haslo jeszcze raz, zreszta takie samo
    jak poprzednio i wydawalo sie, ze wszystko wrocilo do normy. Outlook
    zaczal sie normalnie laczyc ze skrzynka. Po kilku dniach nieco zaniepokoila
    mnie mniejsza jak gdyby ilosc otrzymywanych maili, nie zwrocilem
    na to wiekszej uwagi bo mam jeszcze dwa inne konta wiec jednak cos
    przychodzilo. W koncu jednak zorientowalem sie, ze zaden z otrzymanych
    maili nie przychodzi z konta na Onecie. Wyslalem kilka testowycdh maili
    z innych kont - nie przeszly, ale poczta wychodzaca przechodzila normalnie.
    Postanowilem sprawdzic skrzynke poprzez WWW - wszystkie foldery byly
    puste jednak w podsumowaniu (na samym dole jest linijka "wszyskie") jak byk
    stalo - 37 maili o lacznej objętosci ok 200 kb. Niestety w zaden sposob nie
    moge
    do nich uzyskac dostepu.
    To moja glowna skrzynka pocztowa, obecnie moge tylko bezsilnie patrzyc
    jak ilosc maili przybywa.
    Do Onetu wyslalem juz dwa maile w tej sprawie - zadnej reakcji (jako kontakt
    podalem oczywiscie dzialajaca skrzynke).
    Mam dwie prosby:
    1. Czy ktos wie jak w opisanej sytuacji uzyskac dostep do maili.
    2. Czy ktos ma pomysl jak wstrzasnac pracownikami Onetu zeby cos zrobili w
    tej sprawie.

    Z gory dziekuje

    Romek

    r...@t...com.pl

  • 2. Data: 2002-03-19 11:42:42
    Temat: Re: Pomocy! - problemy z poczta na Onecie
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "Romek" <r...@t...com.pl> napisał:

    > Nie mogę odebrac maili ze swojego konta na Onecie,

    [...]

    Hmmm, ja nieco przewrotnie odpowiem.
    Może wracają właśnie lepsze czasy dla płatnych hostingów i kont ?

    ;-)

    --
    TOM
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 3. Data: 2002-03-19 11:42:46
    Temat: Odp: Pomocy! - problemy z poczta na Onecie
    Od: "Grzegorz Kwolek" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    > 1. Czy ktos wie jak w opisanej sytuacji uzyskac dostep do maili.

    Sprobuj
    1. przez www skasowac nieistotne maile i polaczyc sie przez Outlooka
    2. Mozesz sprobowac wydluzyc czas komunikacji z serwerem (Narzedzia - Kont
    - Zaawansowane - Czas komunikacji z serwerem (zwiększ))

    > 2. Czy ktos ma pomysl jak wstrzasnac pracownikami Onetu zeby cos zrobili w
    > tej sprawie.

    Bądź człowiekiem. Wiesz jaki jest ruch w Biurze Obsługi Klienta?

    Biuro Obsługi Klienta Onet.pl S.A.
    Czynne od poniedziałku do piątku w godzinach
    8:00-22:00.

    Adres:
    31-035 Kraków
    ul. Starowiślna 48

    Telefon:
    (012) 618-47-00

    Fax:
    (012) 618-46-99

    pozdrawiam
    Grzegorz Kwolek

  • 4. Data: 2002-03-19 22:33:26
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Kwolek" <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Bądź człowiekiem. Wiesz jaki jest ruch w Biurze Obsługi Klienta?

    Było zwalniać tyle załogi ;-) ?

  • 5. Data: 2002-03-22 13:39:02
    Od: "Romek" <r...@t...com.pl>

    Po ukazaniu sie posta Onet zareagowal dosc szybko i zalatwili sprawe.
    Co znaczy potega mediow.

    Dziekuje wszystkim

    Romek

  • 6. Data: 2002-03-26 23:32:53
    Od: "Olek" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Romek" <r...@t...com.pl> napisał w wiadomości
    > Po ukazaniu sie posta Onet zareagowal dosc szybko i zalatwili sprawe.
    > Co znaczy potega mediow.

    Jakby jeszcze popatrzyli czemu ich newsy nie daja nic
    oprocz licznika na grupie pl.comp.os.linux
    no i poprawili to...
    --
    W nagłówku jest adres antyspamowy.