  • 1. Data: 2010-06-12 14:33:03
    Temat: Pomoc z układem CX857
    Od: "ulyssess" <u...@o...pl>

    Witam.

    Potrzebuję pomocy z tym układem. Jest to chip Stereo AM. Do czego służy
    końcówka nr 5? Jest na niej napisane LED - domyślam się (ale nie jestem
    pewien), że jest tam dołaczona dioda sygnalizująca emisję stereo (sygnał
    pilota). Dioda na końcówce nr 4 sygnalizuje dostrojenie do stacji
    (zatrzaśnięcie PLL - przetestowałem). W opisie systemu C-QAM widnieje, że
    sygnał pilota to 25 Hz. Dziwnie nisko. Ale jeśli rzeczywiście tak jest, to
    czy wystarczy zrobić mininadajnik AM, zmodulowany sygnałem 25Hz żeby dekoder
    pokazał emisje stereo?

    Pozdrawiam Piotrek