  • 1. Data: 2009-06-05 08:17:05
    Temat: na stacjonarne - gdzie najtaniej?
    Od: a...@p...pl

    czesc,

    jak dzwonic najtaniej na stacjonarne z komorki?

    w Play jest taryfa na firmie: firmowa 25 zl/netto i w ramach abo jest
    1000 minut na stacjonarne i play. W wyzszych jest odp. wiecej.

    Czy u innych komorkowcow sa jakies podobne taryfy, gdzie duzo jest
    stacjonarnych?

    --
    ThinkXtra

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-06-05 08:28:56
    Temat: Re: na stacjonarne - gdzie najtaniej?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 05 Jun 2009 10:17:05 +0200, adresss napisał(a):

    > Czy u innych komorkowcow sa jakies podobne taryfy, gdzie duzo jest
    > stacjonarnych?

    Zależy w jakich godzinach. W Ornąż jest 1000 minut za 25 zeta, z tym, że
    tylko 16-8 oraz w weekendy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-06-05 08:53:53
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    a...@p...pl pisze:
> [...]
    > 1000 minut na stacjonarne i play. W wyzszych jest odp. wiecej.
    >
    > Czy u innych komorkowcow sa jakies podobne taryfy, gdzie duzo jest

    W erze w tak-tak masz natomiast za 6zl 20minut jesli masz staz ponizej 4
    miesiecy lub 40 minut jesli masz staz dluzszy. Dodatkowo dodam ze oprocz
    tego pakietu za kazde odebrane 2 minuty polaczenia dostajesz minute na
    stacjonarne i ere. Same jednostki naliczaja sie nawet jesli np. wykonasz
    minute polaczenia to dostaniesz 30 sekund. Przy pakiecie daje to koszt
    15gr za minute polaczenia po 4 miesiacach.

    W Play fresh masz natomiast 100 minut za 5zl co daje 5gr za minute. Z
    tego co mi wiadomo mozna taki pakiet uruchomic 3 razy w miesiacu. Poza
    pakietem minuta do wszystkich sieci 29gr.

    W w mixplusie tez sa pakiety na plus i stacjonarne za 5zl otrzymujesz
    100 minut. Sam pakiet mozesz aktywowac 4 razy na 30 dni, a same
    polaczenia masz mozliwosc wykonywania w godzinach od 16-8 oraz cala dobe
    w weekendy w ramach uslugi tanie popoludnia i weekendy.

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 4. Data: 2009-06-05 08:59:18
    Od: a...@p...pl

    a jaka to taryfa?

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2009-06-05 09:05:59
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 05 Jun 2009 10:59:18 +0200, adresss napisał(a):

    > a jaka to taryfa?

    W zasadzie w każdej. Najtaniej to jakiś Mix albo abo za dziesięć zeta;
    wówczas masz ok. 30 minut dziennie na stacjonarne i Ornąż za 35 zł
    (wyjąwszy te 40 godzin w tygodniu).

  • 6. Data: 2009-06-05 09:51:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h0amf5$ok$1@news.wp.pl>, ztomasz <z...@n...o2.pl>
    wrote:

    > W erze w tak-tak masz natomiast za 6zl 20minut jesli masz staz ponizej 4
    > miesiecy lub 40 minut jesli masz staz dluzszy.

    A co z tym 29gr/GODZINE?

    TA

  • 7. Data: 2009-06-05 09:55:33
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    Na stacjonarne? Nie ma lepszej opcji jak w Tak Tak 29 groszy za GODZINE....I
    tego nic nie pobije....Zadne tam pakiety i inne bzdety ....

  • 8. Data: 2009-06-05 09:57:53
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Michal L" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Na stacjonarne? Nie ma lepszej opcji jak w Tak Tak 29 groszy za
    > GODZINE....I tego nic nie pobije....Zadne tam pakiety i inne bzdety ....

    Pod WARUNKIEM że KAŻDA rozmowa trwa dłużej niż 6 MINUT !

  • 9. Data: 2009-06-05 10:07:34
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    "tl" <t...@p...gazeta.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Michal L" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Pod WARUNKIEM że KAŻDA rozmowa trwa dłużej niż 6 MINUT !

    Wystarczy sobie wyliczyc srednia miesieczna....

  • 10. Data: 2009-06-05 10:11:54
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h0aq71$6fc$1@news.onet.pl>, "tl" <t...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    > Użytkownik "Michal L" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > Pod WARUNKIEM że KAŻDA rozmowa trwa dłużej niż 6 MINUT !

    Ale przy krotkich rozmowach to nie ma znaczenia.

    Poza tym w pakietch nie sposob tego w 100% upilnowac.

    TA