  • 1. Data: 2010-02-25 11:38:43
    Temat: Pomozcie wybrac monitor: 30" HP LP3065 czy 27" Dell U2711
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    Witam,

    prosze o pomoc w wyborze jednego z tych monitorow. Zebralem troche recenzji
    z netu i wiekszy HP wypada raczej niekorzystnie, w porownaniu ze znacznie
    tanszym Dell`em. Smuzy, brak jednolitosci barw, slabe nasycenie.
    Jednoczesnie Dell ma zblizona rozdzielczosc i dostaje o wiele lepsze
    recenzje od uzytkowniow.

    Ja potrzebuje monitora do pracy z grafika, na drugim miejscu filmy i gry.

    Tu specyfikacja HP, cena ok. 4500,-:

    http://h20195.www2.hp.com/v2/default.aspx?cc=pl&lc=p
    l&oid=3297215

    A tu Dell, cena ok. 2900,-:

    http://accessories.euro.dell.com/sna/products/Displa
    ys/productdetail.aspx?c=pl&l=pl&s=pad&cs=RC1077928&s
    ku=381158&ref=hbn

    pozdrawiam,

    Plissken

  • 2. Data: 2010-02-25 12:41:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Plissken" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ja potrzebuje monitora do pracy z grafika, na drugim miejscu
    > filmy i gry.

    Spytaj na pl.rec.foto.cyfrowa.
    Jest masa rzeczy, ktore jednym przeszkadzaja, a innym wcale.

    J.

  • 3. Data: 2010-02-25 13:05:16
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A tu Dell, cena ok. 2900,-:

    Pod wzgledem wyposazenia i ergonomii to podobnie jak moj 2709. A skoro
    przy ergonomii jestesmy, to nic tak nie wk*&! mnie jak dotykowe
    klawisze, zdecydowanie wygodniejsze sa normalne, ale tez zbyt czesto sie
    ich nie uzywa. PiP jest i dziala, ale tylko z wejscia video, nie da sie
    odpalic drugiego obrazu z 2 kompa. Cala reszta jest jak dla mnie godna
    wszelkiej pochwaly, barwy super, czarne jest czarne, podswietlenie da
    sie ustawic na temperature dla mnie komfortowa czyli "warm", nie jest to
    lustro - nawet przy sloneczku da sie pracowac.
    Obawialbym sie tylko, czy przy tak duzej rozdzielczosci nie bedziesz
    mial zbyt malych czcionek, musisz sam zobaczyc.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2010-02-25 16:12:53
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    On Thu, 25 Feb 2010 12:38:43 +0100, "Plissken" <p...@w...pl>
    wrote:

    >Ja potrzebuje monitora do pracy z grafika, na drugim miejscu filmy i gry.

    Jeśli do grafiki 30'' to Eizo SX3031W lub Nec 3090WQXi.
    Jeśli mniejszy to 27" Eizo SX2761W lub 26" Nec 2690WUXi2.

    Kupowanie tańszych to wyrzucanie pieniędzy. Mówimy oczywiście o klasie
    amatorskiej.

    Pozdrawiam,
    Paweł