  • 1. Data: 2010-02-25 08:43:36
    Temat: TV w motelu
    Od: "Nick" <n...@w...pl>

    Prosze o pomoc .:
    Jak zrobić prostą telewizje w motelu na ok 15 pokoii. Kable telewizyjne są
    już wszedzie rozciągnięte do każdego pokoju .

  • 2. Data: 2010-02-25 09:30:52
    Temat: Re: TV w motelu
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 25 Feb 2010 09:43:36 +0100, "Nick" <n...@w...pl> wrote:

    >Prosze o pomoc .:
    >Jak zrobić prostą telewizje w motelu na ok 15 pokoii. Kable telewizyjne są
    >już wszedzie rozciągnięte do każdego pokoju .

    jak ktos rozciagnal kabel, to znaczy ze byl kiedys jakis projekt !
    Mozna tak tv zrobic na kilka sposob. Napisz cos wiecej, to grupa
    pomoze.

    G.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2010-02-25 09:42:24
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Jak zrobić prostą telewizje w motelu na ok 15 pokoii.
    > Kable telewizyjne są już wszedzie rozciągnięte do każdego
    > pokoju .

    Antena, multiswitch 16-wyjściowy i tuner w każdym pokoju. A
    jeśli chcesz coś więcej niż FTA to jakaś mini stacja
    czołowa. Pamiętaj tylko o umowach z nadawcami :-). Koszty
    wtedy trochę wzrozną niestety...

  • 4. Data: 2010-02-25 09:49:23
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Antena, multiswitch 16-wyjściowy i tuner w każdym pokoju.

    I oczywiście, jeśli to możliwe, zespół anten
    teresterycznych, do odbioru stacji naziemnych :-).

  • 5. Data: 2010-02-25 09:54:39
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-02-25 09:43, Nick pisze:

    > Jak zrobić prostą telewizje w motelu na ok 15 pokoii. Kable telewizyjne są
    > już wszedzie rozciągnięte do każdego pokoju .

    Ile kanałów ma być? Jakie źródło sygnału?
    Inaczej będziesz walczył z satelitą a inaczej z dociągniętą kablówką.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2010-02-25 10:02:15
    Od: Tomek <...@...z>

    Robert_J pisze:
    > zespół anten teresterycznych
    Żżże co? Może jeszcze "arraj terestrialnych łajdbendowych anten
    dyrekcjonalnych z adjustowalnym amplifajerem"?

    bp, nmsp

  • 7. Data: 2010-02-25 11:13:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomek napisał:

    > Żżże co? Może jeszcze "arraj terestrialnych łajdbendowych
    > anten dyrekcjonalnych z adjustowalnym amplifajerem"?

    To już niekoniecznie. Ale ważne, żeby antenę przytroczyć trytytką.
    Wtedy ładnie brzmi.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2010-02-25 12:40:47
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Żżże co? Może jeszcze "arraj terestrialnych łajdbendowych
    > anten dyrekcjonalnych z adjustowalnym amplifajerem"?

    Co skomplikowanego widzisz w określeniu "zespół anten
    teresterycznych"? Oczywiście mówię o skomplikowaniu dla
    przeciętnego umysłu, a nie dla takiego, który
    reprezentujesz...

  • 9. Data: 2010-02-25 13:13:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Robert_J napisał:

    > Co skomplikowanego widzisz w określeniu "zespół anten teresterycznych"?

    Skomplikowanego? Nic.

    > Oczywiście mówię o skomplikowaniu dla przeciętnego umysłu, a nie dla
    > takiego, który reprezentujesz...

    A na temat mojego umysłu też można prosić o kilka słów?

    Jarek

    --
    W związku z tym się zapytuję
    Pana profesora

  • 10. Data: 2010-02-25 14:07:17
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > A na temat mojego umysłu też można prosić o kilka słów?

    Nie odpowiadałem Tobie.