  • 11. Data: 2022-02-21 11:10:40
    Temat: Re: Pompa obiegowa CO zacięła się elektronicznie?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:suu187$aj8$2@dont-email.me>
    user Mateusz Bogusz pisze tak:

    > Sprawdzę w lato, ale skłaniam się zdecydowanie że przyczyną są
    > braki w elektronice które wskazał Dawid.

    mogę cię pocieszyć ze ta puszka jest łatwo wymienna
    jak skołujesz sobie sprawną to wymiana sekund pięć

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 12. Data: 2022-02-21 11:12:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 21 lutego 2022 o 11:09:08 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:suu187$aj8$2...@dont-email.me>
    > mogę cię pocieszyć ze ta puszka jest łatwo wymienna
    > jak skołujesz sobie sprawną to wymiana sekund pięć

    Doczytałeś, że zwykle działa dobrze, a poszła w maliny gdy były _krótkotrwałe_ zaniki
    napięcia?
    Z potrójnym naciskiem na KRÓTKOTRWAŁE?
    Chyba że zakładasz, że w kolejnej wersji włączyli w uC BOD, bo mieli skargi ;>

  • 13. Data: 2022-02-21 16:36:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:d754012c-97ef-4104-b0fe-e9f72a5fca47n@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > Doczytałeś, że zwykle działa dobrze, a poszła w maliny gdy były
    > _krótkotrwałe_ zaniki napięcia? Z potrójnym naciskiem na
    > KRÓTKOTRWAŁE?

    nie :)

    > Chyba że zakładasz, że w kolejnej wersji włączyli w
    > uC BOD, bo mieli skargi ;>

    to co ma zrobić user? wajcha on/off?

    to mam czatować przy pompie na krótkotrwałe zaniki napięcia?
    nie mogę nigdzie wyjechać? po co mi tenBrown-out Detection
    Brown Out Reset kiedy zamarznie instalacja.

    to ja nie chcę takiej pompy.

  • 14. Data: 2022-02-21 17:09:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 21 lutego 2022 o 16:34:43 UTC+1 PiteR napisał(a):
    > in <news:d754012c-97ef-4104...@googlegroups.com>

    > nie :)

    To mamy jasność ;>

    > to co ma zrobić user? wajcha on/off?

    W tej wersji, co ma Mateusz, niestety tak.
    I szczęście o tyle, że zrobienie on/off wystarcza - zrobił i działa.

    > to mam czatować przy pompie na krótkotrwałe zaniki napięcia?
    > nie mogę nigdzie wyjechać? po co mi tenBrown-out Detection
    > Brown Out Reset kiedy zamarznie instalacja.
    >
    > to ja nie chcę takiej pompy.

    Przecież pisałem, że niedorobiona, tzn. jej sterownik jest niedorobiony.
    Inna sprawa, czy to w ogóle da się dobrze dorobić.

    A w ogóle jak już masz pompę, to siedź w tym ogrzewanym domu w zimę i nie wyjeżdżaj,
    na pusto ma grzać? ;>
    Jak chcesz w dziczy mieszkać w zimę, to igloo postaw, taniej będzie ;>
    A jak masz tzw. "dom" to pilnuj domowego ogniska (prawie że nomen omen ;)

    Zaś serio, jeśli będzie BOD reset, to instalacja nie zamarznie mimo krótkotrwałych
    zaników napięcia.
    I długotrwałych też (o ile nie będą tak długie, że właśnie zamarznie ;) - z tym sobie
    poradzi power-on reset.

  • 15. Data: 2022-02-21 18:42:02
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 21.02.2022 17:09, Dawid Rutkowski wrote:
    > W tej wersji, co ma Mateusz, niestety tak.
    > I szczęście o tyle, że zrobienie on/off wystarcza - zrobił i działa.

    Na czas wyjazdu w zimę mogę zawsze wpiąć choćby gniazdo zegarowe i
    ustawić żeby np. dwa razy w ciągu dnia wyłączyło zasilanie na minutę.
    Raz w roku przeżyje. Ważne że o tym już wiem.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 16. Data: 2022-02-21 19:13:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 21 Feb 2022 18:42:02 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

    > Na czas wyjazdu w zimę mogę zawsze wpiąć choćby gniazdo zegarowe i
    > ustawić żeby np. dwa razy w ciągu dnia wyłączyło zasilanie na minutę.
    > Raz w roku przeżyje. Ważne że o tym już wiem.

    No i przydaje sie home automation - sprawdzic zdalnie jaka w domu
    temperatura, wylaczyc, wlaczyc.

    Tylko ... zeby sie router nie zawiesil :-)

    J.