  • 1. Data: 2013-05-15 21:06:54
    Temat: peugeot 807 - opinie
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    Witam
    Powoli rozglądam się za autem, które ma 7 miejsc
    Zafira za mała.
    Myślałem nad galaxy/alhambra/sharan (paliwo nie istotne)
    Szukając, przeglądając, trafiłem na Peugeota 807 i zaskoczyły mnie ceny tych
    aut.
    Za 807 z 2006r wołają około 25kzł, jest to dość znacznie taniej niż w/w
    trójka.

    Czy Peugeoty jakoś specjalnie się psują?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-05-15 21:58:48
    Temat: Re: peugeot 807 - opinie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 15 May 2013 21:06:54 +0200, Baczek napisał(a):

    > Czy Peugeoty jakoś specjalnie się psują?

    Nie, niska cena wynika z ich niezawodnosci :)

    Witamy w klubie poszukiwaczy 7 miejsc. Mnie juz szlag trafia, ale powiem
    Ci, ze po wielu meandrach, woltach i zakretach powrocilem wlasnie do
    trojaczkow SGA. Wykluczylem c8/807/itp., Zafire, Grand Scenika, Espace,
    Carnivala, Voyagera i co tam jeszcze.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 3. Data: 2013-05-16 10:37:50
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 05/15/2013 09:58 PM, Maciek wrote:

> [...]
    > Ci, ze po wielu meandrach, woltach i zakretach powrocilem wlasnie do
    > trojaczkow SGA. Wykluczylem c8/807/itp., Zafire, Grand Scenika, Espace,

    Trojaczki są OK. Mają swoje wady jak wszystko, ale przynajmniej
    wszystkie tematy są dobrze rozpoznane.

    Zadowolony właściciel trojaczka od 5 lat i 100 tys km.

  • 4. Data: 2013-05-23 13:11:14
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu środa, 15 maja 2013 21:58:48 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > po wielu meandrach, woltach i zakretach powrocilem wlasnie do
    >
    > trojaczkow SGA. Wykluczylem c8/807/itp., Zafire, Grand Scenika, Espace,
    >
    > Carnivala, Voyagera i co tam jeszcze.

    Ciekawi mnie kryterium wyboru. Na podstawie czego odrzuciles cos co nie jest SGA a
    dlaczego wlasnie wygraly trojaczki?

    Zeby nie bylo: sam od roku pyrkole sobie SGA ;-)
    --
    Dman-666

  • 5. Data: 2013-05-31 13:49:06
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On 2013-05-15 21:58, Maciek wrote:

> [...]
    > Ci, ze po wielu meandrach, woltach i zakretach powrocilem wlasnie do
    > trojaczkow SGA. Wykluczylem c8/807/itp., Zafire, Grand Scenika, Espace,

    A czemu wykluczyles Voyagera? Tez sie rozgladam za 7 osobowym i wstepnie
    myslalem, ze bedzie to wlasnie Voyager.

    ps. co to jest/sa "trojaczki SGA"?

    --
    tyran

  • 6. Data: 2013-06-01 13:10:02
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu piątek, 31 maja 2013 13:49:06 UTC+2 użytkownik tyran napisał:

    > ps. co to jest/sa "trojaczki SGA"?

    sharan, galaxy, alhambra...

    pablo

  • 7. Data: 2013-06-01 15:04:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Pablo Eldiablo wrote:

    > sharan, galaxy, alhambra...

    A ten ford, to podrzutek w tej rodzinie?

  • 8. Data: 2013-06-02 11:38:52
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Jun 2013 15:04:58 +0200, cef napisał(a):

    > A ten ford, to podrzutek w tej rodzinie?

    Nie, do 2006 roku to bylo praktycznie to samo auto pod trzema markami. Od
    2006 roku Ford zaczal robic nowego, wlasnego Galaxy.

    O ile wiem, pierwotnie SGA byly oparte w wiekszosci na podzespolach Forda.
    Wyjatkiem silnik 1,9tdi i napedy syncro, tam gdzie byly.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 9. Data: 2013-06-02 23:03:40
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 czerwca 2013 11:38:52 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > O ile wiem, pierwotnie SGA byly oparte w wiekszosci na podzespolach Forda.
    >
    > Wyjatkiem silnik 1,9tdi i napedy syncro, tam gdzie byly.

    Male sprostowanie. Glownie na gratach VW...a wlasciwie to 95% gratow. Jedyne
    odstepstwa to silniki fordowskie benzynowe.
    Generalnie Galaxy <2005 to ciekawa alternatywa dla sharana/alhambry bo wszyscy mssla,
    ze to ford...w zwiazku z tym ceny tych aut sa smiesznie nizsze niz VW.
    Wiem bo mam. A graty trzeba zamawiac w VW a nie w fordzie ;-)
    Opinia moja w konfrontacji do 807 i blizniakow? Brakuje jedynie przesuwnych drzwi.
    Reszta zdecydowanie na korzysc SGA.
    --
    Dman-666

  • 10. Data: 2013-06-03 00:10:09
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    W dniu 2013-06-02 23:03, Dman666 pisze:

> [...]
    > Wiem bo mam. A graty trzeba zamawiac w VW a nie w fordzie ;-)
    > Opinia moja w konfrontacji do 807 i blizniakow? Brakuje jedynie przesuwnych drzwi.

    A wczesne SGA nie są przypadkiem z takiej ery, że bliżej im raczej do
    806/Ulysse I/Evasion/Zeta?

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4 #