  • 1. Data: 2013-05-15 20:34:14
    Temat: Astra G sypie błędem...
    Od: "karo__tka" <m...@o...pl>

    Mam kłopot. Astra G z silnikiem Z14XE, wysypuje błędem P0340 (Błędny sygnał
    z czujnika wałka rozrzadu).
    Błędy skasowane, czujnik wymieniony na nowy i dalej to samo.
    Ktoś ma pomysł co może być?

  • 2. Data: 2013-05-15 21:57:54
    Temat: Re: Astra G sypie błędem...
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    W dniu 2013-05-15 20:34, karo__tka pisze:
    > Mam kłopot. Astra G z silnikiem Z14XE, wysypuje błędem P0340 (Błędny
    > sygnał z czujnika wałka rozrzadu).
    > Błędy skasowane, czujnik wymieniony na nowy i dalej to samo.
    > Ktoś ma pomysł co może być?

    nowy oryginał czy zamiennik?
    zamienniki można sobie o kant dupy roztrzaskać

  • 3. Data: 2013-05-15 23:04:37
    Od: "karo__tka" <m...@o...pl>

    > nowy oryginał czy zamiennik?
    > zamienniki można sobie o kant dupy roztrzaskać

    zamiennik uznanej firmy, jedyny jaki mieli w intercarsie

  • 4. Data: 2013-05-15 23:11:45
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 15.05.2013 20:34, karo__tka pisze:
    > Mam kłopot. Astra G z silnikiem Z14XE, wysypuje błędem P0340 (Błędny
    > sygnał z czujnika wałka rozrzadu).
    > Błędy skasowane, czujnik wymieniony na nowy i dalej to samo.
    > Ktoś ma pomysł co może być?
    ja bym zrobił sekcje zwłok starego czujnika. tzn zobaczył jaka jest
    zasada działania (google się kłaniają) stworzył udawane środowisko pracy
    i zobaczył czy działa. jak działa, to udawane środowisko pracy przenieś
    do auta, zakręć rozrusznikiem i sprawdź czy nowy czujnik wykrywa
    ruch/położenie. jeśli wykrywa - może jakieś styki, kable, brak masy...

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-05-16 07:31:06
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > sygnał z czujnika wałka rozrzadu).
    > Błędy skasowane, czujnik wymieniony na nowy i dalej to samo.

    Przed wymianą czujnika zawsze się powinno _dokładnie_ sprawdzić kable. A
    bardzo często wystarczy wyregulować położenie czujnika.