  • 11. Data: 2009-06-03 13:00:16
    Temat: Re: Pop czy GO?
    Od: m...@g...com

    Tomasz NOG i minuty non stop nie wymagają żadnej aktywacji, jedynym
    warunkiem są doładowania co 25dni (bo to oferta premiująca osoby które
    regularnie zasilają konto) tak więc przechodzisz do NOG ładujesz koma
    za 25pln a potem za 100+10, zyskujesz wtedy minute za 20groszy
    wewnątrz sieci, po za sieć 29groszy a bonusowo 120minut na rozmowy do
    wszystkich bez żadnego wyjątku

  • 12. Data: 2009-06-05 06:30:12
    Od: Marx <M...@n...com>

    m...@g...com pisze:
> [...]
    > za 25pln a potem za 100+10, zyskujesz wtedy minute za 20groszy
    > wewnątrz sieci, po za sieć 29groszy a bonusowo 120minut na rozmowy do

    czyli co 25 dni trzeba wybulic 125zl?
    Marx

  • 13. Data: 2009-06-05 07:31:28
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Marx pisze:

    > czyli co 25 dni trzeba wybulic 125zl?
    > Marx
    nie, 25 pln na początek potem 100 aby mieć niską stawkę a potem
    wystarczy co 25 dni 100. ewentualnie zeby nie robić skarbonki to ładować
    25+100 wtedy kiedy kończy się kasa na koncie

  • 14. Data: 2009-06-05 07:34:53
    Od: Marx <M...@n...com>

    osiek pisze:

    > nie, 25 pln na początek potem 100 aby mieć niską stawkę a potem
    > wystarczy co 25 dni 100. ewentualnie zeby nie robić skarbonki to ładować
    > 25+100 wtedy kiedy kończy się kasa na koncie

    Taa.. tyle za nie ma 3po3 a darmowy numer wazny tylko miesiac
    Czyli zamiast jak dotychczas placic ok 50zl/3 miesiace musialbym ladowac
    300/3miesiace... Ladna mi alternatywa, 6x drozej, nie dla mnie.
    Marx

  • 15. Data: 2009-06-05 13:22:49
    Od: m...@g...com

    zależy ile będziesz dzwonić, nikt nie każe ci doładowywać za 100pln co
    miesiąc, możesz ładować za 25pln i będziesz miał 30minut na rozmowy co
    miesiąc.

  • 16. Data: 2009-06-08 07:14:41
    Od: Marx <M...@n...com>

    m...@g...com pisze:
    > zależy ile będziesz dzwonić, nikt nie każe ci doładowywać za 100pln co
    > miesiąc, możesz ładować za 25pln i będziesz miał 30minut na rozmowy co
    > miesiąc.
    czyli wciaz drozej, bo 3x25zl to wiecej niz 50... :)
    Marx

  • 17. Data: 2009-06-08 14:57:01
    Od: m...@g...com

    Ale zwróć uwagę co będziesz miał w zamian. Możesz raz doładować i
    dzwonić bez żadnych zniżek lub zainwestować i w ostatecznym
    rozrachunku zyskać na dodatkowym minutach do wszystkich sieci. Zależy
    też kto jak i ile dzwoni oczywiście.