  • 1. Data: 2009-05-29 18:30:01
    Temat: [mova] 34 min
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    5 min 368777868294

    29 min 384642666506

  • 2. Data: 2009-05-29 18:32:18
    Temat: Re: [mova] 34 min
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Dziadek Mroz pisze:
    > 5 min 368777868294
    >
    > 29 min 384642666506

    Co to jest???
    Ktoś darmo rozdaje prepaidowe minuty i kto pierwszy ten lepszy??? O_o

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 3. Data: 2009-05-29 18:34:30
    Od: Komornick <o...@p...onet.pl>

    http://www.carrefourmova.pl/

  • 4. Data: 2009-05-29 18:37:28
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-05-29 20:32, "Paweł W." napisał:

    > Co to jest???
    > Ktoś darmo rozdaje prepaidowe minuty i kto pierwszy ten lepszy??? O_o

    Długi sen zimowy? ;-)

    http://www.carrefourmova.pl/index.php?strona=pytania
    -i-odpowiedzi

    "Do każdego paragonu za zakupy wydawanego przez kasjera dodawany jest
    dodatkowy paragon z informacją ile minut Klient otrzymał za swoje
    zakupy. Podany jest tam również kod zasilenia i informacja, jak
    wprowadzić minuty na swoje konto oraz data, do kiedy kod jest wazny."
    --
    Cz.

  • 5. Data: 2009-05-29 19:23:04
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    Komornick pisze:

    > http://www.carrefourmova.pl/

    już niedługo

  • 6. Data: 2009-05-29 19:48:40
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Czarek pisze:

    > Długi sen zimowy? ;-)

    Nie, ale przypomniałeś mi, że w moim osiedlowym supermarkecie też
    dostawałem paragony z kodami jakiejś sieci. Tylko to było dawno temu i
    zupełnie zapomniałem. Czyli jednak miło ze strony postującego, że chce
    mu się wpisywać te numerki, choć sam z tego nic nie ma.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 7. Data: 2009-05-29 20:23:30
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-05-29 21:48, "Paweł W." napisał:

> [...]
    > zupełnie zapomniałem. Czyli jednak miło ze strony postującego, że chce
    > mu się wpisywać te numerki, choć sam z tego nic nie ma.

    Wpisuje je każdy kto je ma i nie ma zamiaru wykorzystać.
    Jeśli będziesz je miał to też możesz to zrobić dla dobra ogółu ;-)

    --
    Cz.

  • 8. Data: 2009-05-29 20:31:54
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Czarek pisze:
    > Wpisuje je każdy kto je ma i nie ma zamiaru wykorzystać.
    > Jeśli będziesz je miał to też możesz to zrobić dla dobra ogółu ;-)

    Jak będę miał i nie zapomnę, to na pewno tak zrobię.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 9. Data: 2009-05-30 07:21:00
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    "Paweł W." ni au koto ha itsumo tanosii

    > Nie, ale przypomniałeś mi, że w moim osiedlowym supermarkecie też
    > dostawałem paragony z kodami jakiejś sieci.

    Dronka?

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 10. Data: 2009-05-30 08:29:05
    Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl>

    Promocja "minuty za zakupy" kończy się jutro
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=14996&limit=1000
    Od 01.06 każda złotówka doładowania to 2 darmowe minuty.

    Kenny