  • 91. Data: 2018-05-04 15:54:37
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-05-2018 o 12:10, Marek S pisze:

    > Nie jeżdżą dziecięcym rowerkiem. Cordoba ma niewielki otwór bagażnika a
    > mimo to bez problemu zapakowałem rower Unibike Xenon - taki mam.

    A ściana między przestrzenią bagażową a bagażnikiem w tym modelu nie
    istnieje?
    Bo jakoś nie bardzo widzę ten brak problemów, biorąc pod uwagę że
    dzisiaj wkładałem rower do środka dużo większej Kii Sportage i nie
    określiłbym tego bezproblemowym wkładaniem.
    Bezproblemowo to na bagażnik rowerowy na haku się rower wkłada, a i to
    nie na każdy bagażnik, a nie do środka auta.

  • 92. Data: 2018-05-04 15:56:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-05-2018 o 12:15, Marek S pisze:

    > Czyli sugerujesz, że skoro są lusterka boczne, to tylna szyba nie musi
    > być przejrzysta? Dla mnie nie było sztucznym problemem non stop
    > wachlowanie wycieraczką i spłukiwanie tylnej szyby.

    Ale to jest sztuczny problem, a Ty masz jakieś dziwne kryteria.

    Problem z nieprzydatnością bagażnika jest tak na oko 1000 razy
    poważniejszy niż konieczność użycia wycieraczki w aucie z piątymi drzwiami.

  • 93. Data: 2018-05-04 16:02:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-05-2018 o 12:31, Marek S pisze:

    > Chwila - ale ja napisałem przecież, że 2x źle wybrałem i jeździłem kombi
    > i to przez parę lat w sumie.

    Źle wybrałeś kupując sedana.
    Może kombi też, bo też nie pałam specjalną atencją do tej wersji
    nadwozia, z uwagi na jej brzydotę, ale nie o to chodzi.

    No i właśnie ze względu na ciągłą
    > konieczność spłukiwania tylnej szyby wymiękłem i wszystkie kolejne auta
    > brałem już w wersji sedan. Głównie z tego względu a potem wszystko inne.
    > Jakie tu jest naginanie czegokolwiek do czegokolwiek?

    Próba robienia problemu z tylnej wycieraczki brzmi jak próba
    udowadniania, głównie sobie, że nie jest się dziwnym.

    > Ja nie miałem auta z trybem przerywanym spłukiwania.

    Coraz lepiej - teraz potrzebujesz lać płyn na szybę non stop?
    Jaki to procent jazd, promil?

    > Spytałem się w wątku jak wygląda popularność kombi w różnych regionach
    > Polski i tylko na ten temat oczekiwałem odpowiedzi.

    Tak to sobie tłumacz.
    Z całego wątku bije u Ciebie coś dokładnie odwrotnego - zdziwienie że
    jest jak jest.

    > Niby czemu zaprzeczam?

    Wygląda tak samo - nikt w tym kraju nie kupuje niepraktycznych sedanów.
    To nie USA.
    Nawet dealerzy niezbyt często mają taką wersję nadwoziową, wśród aut
    które sprzedają się jakkolwiek.

    Nie wiem po co to wydziwianie.

    > Cały czas uparcie brniesz w narrację iż powymyślałem sobie niestworzone
    > historie

    Bo tak jest.
    Do tego wymyślasz codziennie nowe.

  • 94. Data: 2018-05-04 17:51:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 4 May 2018 12:15:21 +0200, Marek S napisał(a):

    > Czyli sugerujesz, że skoro są lusterka boczne, to tylna szyba nie musi
    > być przejrzysta?

    Skoro mozna zaladowac do tylu tesciowa, czy bagazy pd sufit, to nie
    musi.

    > Dla mnie nie było sztucznym problemem non stop
    > wachlowanie wycieraczką i spłukiwanie tylnej szyby. Właśnie z tego
    > głównie względu rozstałem się z dwoma takimi autami.

    A ja mam juz trzecie kombi.
    Jak non-stop, to wajche przestawiasz i sobie macha (czasem z przerwami
    - zalezy od pojazdu)

    J.

  • 95. Data: 2018-05-04 20:56:37
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-04 o 15:56, Cavallino pisze:

    > Ale to jest sztuczny problem, a Ty masz jakieś dziwne kryteria.
    >
    > Problem z nieprzydatnością bagażnika jest tak na oko 1000 razy
    > poważniejszy niż konieczność użycia wycieraczki w aucie z piątymi drzwiami.

    Sądzę, że przemawia przez Ciebie brak tolerancji dla odmienności
    potrzeb. Nie mam żadnych takowych w kierunku posiadania ciężarówki - jak
    wiele razy podkreślałem. Jeśli potrzebuję przewieźć coś większego jak
    materiały budowlane - biorę transport zewnętrzny. Kupuję AGD - przywożą
    i wnoszą mi je gdzie trzeba. Czym mam zapełnić tą dodatkową przestrzeń
    ładowną? Starymi gazetami?

    A skoro nie potrzebuję ciężarówki, co również opisywałem, to położyłem
    nacisk na ułatwienie sobie korzystania z pojazdu (brak wiecznie
    nieprzejrzystej tylnej szyby) i na - w moim prywatnym mniemaniu -
    poprawę estetyki kolejnych aut. Co w tym takiego dziwnego?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 96. Data: 2018-05-04 21:11:31
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-04 o 16:02, Cavallino pisze:

    > Źle wybrałeś kupując sedana.

    Uuuu, wygląda na to, że jestem zatem masochistą bo jak raz zasmakowałem
    w sedanach, to ciągle je kupuję :-D

    > Coraz lepiej - teraz potrzebujesz lać płyn na szybę non stop?
    > Jaki to procent  jazd, promil?

    Jak to coraz lepiej? Nie czytasz moich wypowiedzi czy masz problem z
    koncentracją? Nie chce mi się wierzyć, że celowo trolujesz.

    Cytuję moją wypowiedź z 30.04 20:52, którą komentujesz:

    1. W jednym i w drugim non stop tylna szyba była brudna na mokrej
    jezdni. Nawet gdy nie padało trzeba było używać wycieraczki i
    _co_chwilę_spryskiwać_ by błoto rozcierane piórem wycieraczki nie
    rysowało szyby.

    A co do promili: jesienią i zimą połowa dni jest mokra. Codziennie
    jeżdżę ekspresówką. Przejazd w jedną stronę z większą prędkością = szyba
    zakitowana błotem na beton jeśli co chwilę nie będzie spłukiwana.
    Przerabiałem to pierdylion razy w moich kombiakach.

    > Tak to sobie tłumacz.
    > Z całego wątku bije u Ciebie coś dokładnie odwrotnego - zdziwienie że
    > jest jak jest.

    Wiesz co? EOT. Nie będę komentował Twoich słów. Nawet jeśli kilka razy
    napisałem iż nie mam nic do tego, że ludzie kupują różne typy samochodów
    to i tak wmawiasz mi, że pałam jakąś nienawiścią do posiadaczy tych aut.
    Przecież to chore! Lecz się człowieku. Dzieci w piaskownicy mniej się
    przekomarzają - bo chyba o przekomarzanie Ci chodzi. Żadnego innego
    powodu wkładania w moje usta słów jakich nie wypowiedziałem i nawet
    przez sekundę nie pomyślałem - nie dostrzegam.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 97. Data: 2018-05-04 21:15:35
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-05-04 o 15:54, Cavallino pisze:

    > A ściana między przestrzenią bagażową a bagażnikiem w tym modelu nie
    > istnieje?

    Po złożeniu tylnych foteli - nie. Naprawdę przykro mi, że udało mi się
    zapakować niemały rower do tego auta. Najwyraźniej sprawiłem Ci tym ból.

    Z mojej strony EOT w stosunku do Ciebie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 98. Data: 2018-05-04 23:12:59
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-05-2018 o 21:11, Marek S pisze:

    > Uuuu, wygląda na to, że jestem zatem masochistą bo jak raz zasmakowałem
    > w sedanach, to ciągle je kupuję :-D

    Gusta bywają dziwne, ale nie powinno się ich oceniać.

> [...]
    > jezdni. Nawet gdy nie padało trzeba było używać wycieraczki i
    > _co_chwilę_spryskiwać_ by błoto rozcierane piórem wycieraczki nie

    No czytałem, ale nie widzę w tym nic ani dziwnego, anie zdrożnego,
    proste stwierdzenie faktu.
    Teraz wygląda, że jednak Ty jakoś inaczej to postrzegasz.
    A to już jest lekko dziwne.

    > A co do promili: jesienią i zimą połowa dni jest mokra.

    Ale ten problem nie występuje, gdy jest mokry dzień, a wyłącznie w
    przypadku gdy nie pada i wody jest mało, ale jednak jezdnia jest lekko
    mokra po deszcze czy śniegu.
    Gdy pada, wystarczy sama wycieraczka.
    I zdecydowanie najczęściej tak właśnie jest.

    > Wiesz co? EOT. Nie będę komentował Twoich słów. Nawet jeśli kilka razy
    > napisałem iż nie mam nic do tego, że ludzie kupują różne typy samochodów
    > to i tak wmawiasz mi, że pałam jakąś nienawiścią do posiadaczy tych aut.

    Do posiadaczy?
    Nic takiego nie pisałem.

    Chodziło mi tylko o uprzedzenia z na siłę szukanymi pretekstami do
    samych wersji nadwoziowych.
    Co pachnie szukaniem potwierdzenia, że nie robisz źle je odrzucając.

    > Przecież to chore! Lecz się człowieku.

    No właśnie próbuję leczyć Twoje uprzedzenia, ale zaparłeś się i nie
    chcesz się poddać kuracji.

  • 99. Data: 2018-05-04 23:16:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-05-2018 o 21:15, Marek S pisze:

    > Po złożeniu tylnych foteli - nie.

    A to rzadkość jakaś - nie widziałem takiego sedana, może rzeczywiście
    nie wszystkie są totalnie spierdzielone.
    Te które widziałem, miały zazwyczaj połowę powierzchni za kanapą
    zasłonięte zbędną blachą.

    Ale czy to się nie kłóci z wyciszeniem szumów z tylnych kół, co było
    koronnym argumentem za sedanem?
    Przecież właśnie to oblachowanie robiło główną różnicę w nadwoziu,
    przynajmniej do wysokości półki tylnej, szumy raczej w górnej połowie
    tyłu kombi/liftbacka nie powstawały.....

  • 100. Data: 2018-05-04 23:20:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-05-2018 o 20:56, Marek S pisze:

    > Sądzę, że przemawia przez Ciebie brak tolerancji dla odmienności
    > potrzeb.

    ROTFL !!!!
    I kto to mówi?

    > Nie mam

    Mnie wisi i powiewa co Ty masz i co uważasz, nie o Tobie jest dyskusja,
    pojmij to wrezcie.
    Świat się nie kręci wokół Twojej osoby.
    Ja Ci tylko tłumaczę co uważa sensownie myślący o samochodach człowiek.

    > żadnych takowych w kierunku posiadania ciężarówki

    Ta jasne - i dlatego zamiast porządnego hachtbacka, kupujesz jego
    wynaturzoną, karykaturalną wersję, zawierającą zbędne dodatkowe pół
    metra blachy używanej li tylko do celów przewożenia ciężarów (bagaży).