  • 11. Data: 2009-01-27 09:51:09
    Temat: Re: Poroblem z isrka w LC4
    Od: KRZYZAK <k...@g...com>

    On 20 Sty, 12:28, "Karambol" <m...@w...pl> wrote:

    >  ps. zanim iskra zniknela wogole motocykl dwa razy mi zgasl, myslalem, ze to
    > z braku paliwa bo bylo juz naprawde malutko, pomyslalem tez, ze to moze
    > zabrudzony gaznik ale po kilku probach rozruchu odpalal.

    Mialem identyczne objawy (640 troche ponad roczny sprzet z salonu).
    Winowajca byl jakis niefortunnie poprowadzony kabelek, ktory sie byl
    ukruszyl i raz stykal, a raz nie. Niestety nie wiem ktory, bo naprawil
    to juz nastepny wlasciciel.

  • 12. Data: 2009-01-27 16:11:54
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "KRZYZAK" <k...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
> [...]

    Winowajca byl jakis niefortunnie poprowadzony kabelek, ktory sie byl
    ukruszyl i raz stykal, a raz nie. Niestety nie wiem ktory, bo naprawil

    A ja ciagle dojsc nie moge, ktory to kabel. Sprawdzalem juz wszystko co
    potrafie.
    Ostatnio wymienialem nawet przewod wysokiego napiecia bo chociaz moj mial na
    mierniku przeplyw to mogl teoretycznie byc walniety - ale tez nic;/
    Jestem prawie pewien, ze to wlasnie jakis cholerny kabelek - gdzies;< ??

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 13. Data: 2009-01-27 20:08:50
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Karambol pisze:

> [...]
    > mierniku przeplyw to mogl teoretycznie byc walniety - ale tez nic;/
    > Jestem prawie pewien, ze to wlasnie jakis cholerny kabelek - gdzies;< ??

    U mnie nie stykał przewód w kostce przy regulatorze- objawem były
    okresowe braki ładowania akumulatora, już szukałem nowego regulatora.
    Łap za pojedyńcze przewody tuż przy kostce, ciągnij i obserwuj, jedyna
    metoda

    --
    AL F650 & LC4

  • 14. Data: 2009-01-27 22:08:26
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Luczak" <a...@s...akcent.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > braki ładowania akumulatora, już szukałem nowego regulatora.
    > Łap za pojedyńcze przewody tuż przy kostce, ciągnij i obserwuj, jedyna

    Zrobie tak.
    Zastanawie mnie tylko dlaczego napiecie na kablu dajacym zasilanie na cewke
    jest i daje impulsy na cewke - tak jak trzeba ale z cewki juz napiecie nie
    wychodzi na swiece. Cewke sprawdzalem - jest dobra.

    Moze przy krenceniu rozrusznikiem czy podczas kopania to napiecie gdzies
    znika - cholerna magia!

  • 15. Data: 2009-01-30 09:23:47
    Od: "Rafał Tomaszewski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karambol" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Moze przy krenceniu rozrusznikiem czy podczas kopania to napiecie gdzies
    > znika - cholerna magia!

    ogólnie z tego co wiem to jest tak w KTM ( większej pojemności ) że przy
    słabym aku silnik będzie się krecił ale iskry nie bedzie, tak jest u mnie
    jak aku słabe to silnik kreci ale iskry nie ma a wystarczy walnąć z kopniaka
    i zadziała. Jak podładuje to pali od strzału. Ale z tego co czytam to aku
    było ładowane więc biorąc powyższą lekture zostaje ci prześwietlenie
    wszystkiego przewód po przewodzie.

    pozdrawiam
    rafał
    450exc