    From: Any User <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Poszukuję hostingu
    Date: Sat, 01 Sep 2007 14:14:56 +0200

    Poszukuję taniego, a w miarę dobrego hostingu php. Wymagania:

    1. Dostęp przez SSH, brak ograniczeń na procesy w tle. (Ew. może być
    ograniczenie na boty IRC, których i tak nie zamierzam używać.)

    2. Możliwość uruchamiania zadań z crona, w tym:
    a) zadań napisanych w php5-cli
    b) ściągających dużo danych przez php5-curl
    c) parsujących je (preg_*; możliwe stosunkowo duże obciążenie maszyny)
    d) dość intensywnie korzystających z MySQL

    3. Dostęp do MySQL, możliwość utworzenia kilku baz na potrzeby różnych
    projektów w ramach jednego konta.

    4. Oczywiście serwer WWW zintegrowany z tym MySQL.

    5. Możliwość podłączenia kilku własnych domen do serwera WWW, ale bez
    przekazywania administracji domeny - tj. domena jest obsługiwana w
    home.pl, a dostawca tylko konfiguruje mi serwer WWW, aby ją obsługiwał.

    6. Miejsce: wystarczy mi 10 MB na pliki i 100 MB na wszystkie bazy, ale
    chciałbym mieć opcję powiększenia limitu bez zmiany dostawcy.

    7. Jakieś statystyki WWW, najlepiej po prostu webalizer.

    8. Przynajmniej cotygodniowy backup bazy. Opcjonalnie codzienny backup
    bazy i/lub backup plików.

    9. Opcjonalnie dostęp do memcached lub eaccelerator. Wystarczy mi jakaś
    niewielka ilość pamięci, typu 32 MB, max 64 MB.

    Myślę o cenie maksymalnej do 200 zł rocznie netto, aczkolwiek chciałbym
    się zmieścić do 150 zł rocznie brutto. Musi też być możliwość normalnego
    przelewu na normalne polskie konto z normalnego polskiego banku, bez
    posiadania karty kredytowej.

    Czy ktoś może coś dobrego polecić?

    Jednocześnie chciałbym zapytać o opinie nt. kilku konkretnych dostawców,
    jakich już znalazłem:

    - linuxpl.com
    - rootnode.pl
    - dreamhost.com
    - brist.pl
    - ovh.com

    Interesują mnie opinie nt. tych dostawców zarówno w kontekście moich
    powyższych pytań, jak i Waszych własnych doświadczeń z tymi dostawcami.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com