  • 1. Data: 2010-03-15 14:00:00
    Temat: Poszukuje pewnego filmiku na YT...
    Od: qw85qw <q...@g...com>

    Witam,

    Kiedys bardzo dawno temu ktos z uzytkownikow grupy zarzucil na ta
    grupe filmik z YT jak pewien koles chyba jedzie autem Bmw, ma
    wstawiony za soba miedzy fotelami kamere, i nagrywa jak w iles tam
    godzin pokonuje jakas trase :) Dosc sprawnie mu to idzie, zdania na
    tej grupie byly podzielone, jedni ze debil a inni ze bardzo szybko ale
    bezpiecznie ;)))

    Ktos moze kojarzy o co mi chodzi ? Prosilbym bardzo o linka... :)

    Akcja dzieje sie na bank za granica.

  • 2. Data: 2010-03-15 14:01:30
    Temat: Re: Poszukuje pewnego filmiku na YT...
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    qw85qw pisze:
> [...]
    > bezpiecznie ;)))
    >
    > Ktos moze kojarzy o co mi chodzi ? Prosilbym bardzo o linka... :)

    http://www.youtube.com/watch?v=dtiz8X1uJAA&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=vw5ytCVCGqw&feature=r
    elated

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
    PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

  • 3. Data: 2010-03-15 14:28:59
    Od: qw85qw <q...@g...com>

    > http://www.youtube.com/watch?v=dtiz8X1uJAA&feature=r
    elated
    > http://www.youtube.com/watch?v=vw5ytCVCGqw&feature=r
    elated

    !!! Dokladnie o to mi chodzilo ;D Dziekuje bardzo slicznie :)))

  • 4. Data: 2010-03-16 00:25:49
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-03-15 14:28, qw85qw wrote:

    > !!! Dokladnie o to mi chodzilo ;D Dziekuje bardzo slicznie :)))

    tak swoją drogą długo tak nie pojeździ :)

  • 5. Data: 2010-03-16 20:29:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-16 00:25, Olek pisze:

    > tak swoją drogą długo tak nie pojeździ :)

    No przecież sam napisał że coś 51 min ... faktem jest, to nie długo.
    6008