  • 1. Data: 2010-03-10 16:05:10
    Temat: Poszukuję przycisku lodkowego - strzalka gora-dol jak do otwierania szyby samochodowej
    Od: "elek" <e...@e...pl>

    Poszukuję przycisku lodkowego - strzalka gora-dol jak do otwierania szyby
    A w zasadzie poszukuje producenta takich przyciskow
    Widzialem cos takiego w sklepie - czarny, strzaki biale, przycisk z tworzywa
    w metalowej ramce
    Moze ktos pomoze?

  • 2. Data: 2010-03-10 20:04:18
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-10 17:05, elek pisze:

> [...]
    > A w zasadzie poszukuje producenta takich przyciskow
    > Widzialem cos takiego w sklepie - czarny, strzaki biale, przycisk z tworzywa

    Szukaj "rocker switch". Przykład:
    http://www.tme.eu/pl/katalog/?art=AE-C1522ABAAA

    W TME znajdziesz nazwy producentów. U nich sprawdź, czy oferują też
    wersje z innym nadrukiem (strzałki itp).

    BTW: Widzieliście, że w TME można płacić przez PayPal? :-o

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/