  • Data: 2014-10-24 10:03:32
    Temat: PowerBank lub tp - jaki?
    Od: "Krzysztof" <C...@C...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od razu zaznaczę, że nie znam się na elektronice.

    Potrzebne jest mi urządzenie, które
    - zawiera akumulatorki AA lub AAA (do kupienia oddzielnie)
    - można było ładować te akumulatorki przez podłączenie tego
    urządzenia kablem USB do zapalniczki samochodowej (mam
    taką ładowarkę samochodową, ewentualnie mogę kupić inną)
    - można było z naładowanych w powyższy sposób akumulatorków
    ładować inne urządzenia jak np. nawigacja, kamerka itp. (do użytku
    poza samochodem), a także tablet.

    Nie wiem czy określenie PowerBank jest odpowiednie,
    bo w Internecie pod tym określeniem znalazłem ładowarki
    z baterii przez kabel USB, a mnie chodzi o to by zamiast baterii
    używać akumulatorków, które można by było także ładować
    przy pomocy tego urządzenia przez kabel USB.

    Proszę o radę jakie urządzenie tego typu warto kupić.
    Jakie parametry powinny mieć akumulatorki i ładowarka USB
    podłączana do zapalniczki samochodowej.

    Z dyskusji na innej grupy dowiedziałem się, że właściwie ładowanie
    innych urządzeń jest zawsze bezpieczne, bo za mały prąd po prostu
    spowoduje brak ładowania, a pojęcie "za duży" nie istnieje.
    Jeśli tak, to zależałoby mi na jak największym prądzie ładowania
    innych urządzeń by zwiększyć wachlarz potencjalnych urządzeń,
    które mógłbym w ten sposób ładować.

    Bardzo proszę o pomoc.

    Pozdrowienia

    Krzysztof