  • 1. Data: 2015-12-12 22:50:48
    Temat: Powiadomienie o SMS
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Pacjent to Samsung Galaxy S5, Android 5.0, bez dodatkowych nakładek czy
    innych wynalazków.

    Po przeczytaniu wszystkich zaległych SMS-ów, na ikonce wiadomości nadal
    widnieje, że 1 SMS jest nieprzeczytany, a telefon raportuje o tym co
    jakiś czas.

    Jak ten licznik wyzerować?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2015-12-13 00:26:32
    Temat: Re: Powiadomienie o SMS
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

> [...]
    > widnieje, że 1 SMS jest nieprzeczytany, a telefon raportuje o tym co jakiś

    Trudno mi orzec o przyczynie, albowiem tu prawimy o telefonii stacjonarnej.
    Może na grupie pl.misc.telefonia.gsm.sms ktoś podpowie, a ja ze swej strony
    bym poszukał, czy np. SMSy różnych kategorii, to nie trzeba się do nich
    dostawać z różnytch miejsc? Mam Samsunga, wcześniejszego, ale nie mam jak
    sprawdzić a-la-ściągawka, bo jedyne wiadomości jakie mam, to powiadomienia o
    przerwanym połączeniu ich mać, od Sferii, mocno prawdopodobne, gdy ośmielę
    się przełożyć telefon z ucha prawego do lewego, bądź odwrotnie, aqlbo zrobić
    ruch między stołem, a głową. A już niemal pewne, gdy przejdę do sąsiedniego
    pokoju.
    Chyba wszystkie aparaty mają możność zapisywania SMSów zarówno na karcie,
    jak i w pamięci aparatu, przewiskaj go pod tym kątem, czy się jakiś SMS
    gdzieś nie zapodział.

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 3. Data: 2015-12-13 08:16:17
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Mam zamiar złożyć skargę do UKE.

    -----