  • 1. Data: 2016-01-17 16:12:48
    Temat: Re: FSK (CID)
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-01-17 o 12:50, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy to urządzenie:
    > http://pan.baidu.com/s/1eQMMl4A
    > zadziała w polskich sieciach?
    > Pytanie o rozpoznawanie CID w formacie FSK i telefonię UPC (modem kablowy), ale
    także inną (np. bramkę SIM).

    Moim zdaniem

    ??,????????????

    ?????:

    1.??????????????

    2.????????????

    ???????>

    ??????>

  • 2. Data: 2016-01-17 17:44:41
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W podanym mi przez sprzedawcę linku, dokument (instrukcja obsługi):
    SR100 User Manual-ENGLISH.doc
    jest po angielsku.
    Instrukcję można przeglądać bezposrednio w oknie przeglądarki (co niewygodne), lub
    ściagnąc klikając u góry strony kwadracik z krzaczkami i wielkością pliku (1.8M).
    Tu jest inny link:
    http://manualzz.com/doc/6656612/sr100-user-manual-en
    glish

    -----

  • 3. Data: 2016-01-17 21:36:02
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-01-17 o 17:44, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    ściagnąc klikając u góry strony kwadracik z krzaczkami i wielkością pliku (1.8M).

    No i w instrukcji podają, że musisz np. skalibrować off-hook voltage,
    czyli napięcie linii przy podniesionej słuchawce. Znaczy, urządzenie
    jest uniwersalne na cały świat i różne systemy POTS. W odpowiedzi na
    pytanie, czy zadziała w polskiej sieci: zadziała, pod warunkiem że je
    dobrze wyregulujesz. Ale homologacji IŁ urządzenie nie posiada (chyba,
    że ma je wersja z oficjalnego polskiego kanału dystrybucji), więc jeśli
    podłączysz, a urządzenie narobi syfu - np. spali modem UPC, to ty za to
    odpowiadasz.

  • 4. Data: 2016-01-17 22:25:22
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A jaka jest norma u nas?

    -----

  • 5. Data: 2016-01-18 02:58:42
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-01-17 o 22:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > A jaka jest norma u nas?
    >

    > -----
    napięcie linii przy podniesionej słuchawce.

    Weź woltomierz i sprawdź. W bramce Voip może być inaczej niż na linii z
    fizycznej centrali. Pamiętam że u mnie było koło 10-12 V na linii z
    centrali.

  • 6. Data: 2016-01-18 08:07:31
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    OK, spróbuję.
    Kiedyś próbowałem sprawdzić na modemie Sferii, ale woltomierz głupiał, napięcie
    bardzo skakało.

    -----