  • 1. Data: 2015-08-20 15:38:33
    Temat: Poziom oleju
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    Przy wymianie oleju w silniku (turbodiesel CRDI) okazało się że za dużo
    oleju wlałem. Na bagnecie pokazuje tak ze 2-3mm ponad max. Czy warto
    spuszczać ten nadmiar, czy za dużo oleju może być w jakikolwiek
    szkodliwe dla silnika?

  • 2. Data: 2015-08-20 20:13:04
    Temat: Re: Poziom oleju
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Trybun pisze tak:

> [...]
    > dużo oleju wlałem. Na bagnecie pokazuje tak ze 2-3mm ponad max.
    > Czy warto spuszczać ten nadmiar, czy za dużo oleju może być w

    Na twoim korku nie napisali, że poziom powyżej max może uszkodzić
    katalizator?

    http://piterpro.private.pl/img/korek_oleju.jpg

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2015-08-20 20:22:00
    Od: <1...@7...202200.invalid> (Tom N)

    PiteR w

    > Na twoim korku nie napisali, że poziom powyżej max może uszkodzić
    > katalizator?

    > http://piterpro.private.pl/img/korek_oleju.jpg

    Tylko, że poziom max to 710, a tego akurat na Twoim korku nie ma
    zaznaczonego :D

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2015-08-20 20:27:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tom N pisze tak:

    > Tylko, że poziom max to 710, a tego akurat na Twoim korku nie ma
    > zaznaczonego :D

    Za to na twoim korku jest.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 5. Data: 2015-08-20 20:36:05
    Od: <5...@1...203605.invalid> (Tom N)

    PiteR w

    > Za to na twoim korku jest.

    Ba:
    http://u.42.pl/bW46_710_OIL

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2015-08-20 20:41:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tom N pisze tak:

    > Ba:
    > http://u.42.pl/bW46_710_OIL

    może już nie bądź żałosny

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 7. Data: 2015-08-20 20:57:47
    Od: <4...@8...205747.invalid> (Tom N)

    PiteR w

    > może już nie bądź żałosny

    Masz jakieś problemy emocjonalne?
    W czy "mój" korek jest gorszy od "twojego"?
    [1]

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2015-08-20 23:07:29
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    > oleju wlałem. Na bagnecie pokazuje tak ze 2-3mm ponad max. Czy warto
    > spuszczać ten nadmiar, czy za dużo oleju może być w jakikolwiek szkodliwe

    Bez znaczenia. To nie suwmiarka.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2015-08-21 00:02:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Thu, 20 Aug 2015 15:38:33 +0200, Trybun napisał(a):

    > Przy wymianie oleju w silniku (turbodiesel CRDI) okazało się że za dużo
    > oleju wlałem. Na bagnecie pokazuje tak ze 2-3mm ponad max.

    Nie wtciskaj aż tak głęboko bagnetu ;)

  • 10. Data: 2015-08-21 00:18:05
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-08-20 o 23:07, yabba pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości
    >
    > Bez znaczenia. To nie suwmiarka.

    2 milimetry bez znaczenia, ale słyszałem o geniuszu co nalał 7 litrów
    oleju do silnika malucha (całą skrzynię korbową zalał). Potem się
    dziwił, że rozrusznik nie może obrócić wału.