  • 1. Data: 2009-07-25 15:39:08
    Temat: HTML - scalanie strony z kilku plików
    Od: "uC PC" <p...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jak można na stronie html wyświetlić tekst np. z kliku plików tekstowych jako
    jej treść. Zależało by mi na tym aby nie używać ramek.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-07-27 09:53:12
    Temat: Re: HTML - scalanie strony z kilku plików
    Od: Piotr Szrajber <p...@g...com>

    > Jak można na stronie html wyświetlić tekst np. z kliku plików tekstowych jako
    > jej treść. Zależało by mi na tym aby nie używać ramek.

    Masz na myśli dynamiczne generowanie zawartości strony html?
    Najprościej będzie użyć jakiegoś PHP, a jak nie to może chociaż jakieś
    Server Side Includes.

    Pozdrawiam,
    Piotr