  • 1. Data: 2009-09-18 12:54:20
    Temat: Praca na Mazurach
    Od: Mariusz Wisniewski <m...@o...pl>

    Firma GryfTechnologia sp. z o.o. poszukuje osób na stanowisko:

    Elektronik - projektant.

    Podstawowe obowiązki:
    - projektowanie i budowa urządzeń elektronicznych
    - budowa działu elektronicznego firmy

    Praca w Piszu na mazurach, zdalną współpracą nie jesteśmy zainteresowani.

    Oferujemy:
    - prace przy nowatorskich projektach
    - dla zaangażowanych pracowników również udziały w firmie

    Prosimy o przesłanie CV, oraz dodanie informacji dotyczącej wykonanych
    projektów, zawodowo, amatorsko, w czasie szkoły, itd. Adres
    infomalpagryftechnologiakropkacom .

  • 2. Data: 2009-09-18 18:19:24
    Temat: Re: Praca na Mazurach
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Mariusz Wisniewski wrote:
> [...]
    >
    > Elektronik - projektant.
    >
    > Podstawowe obowiązki:
    > - projektowanie i budowa urządzeń elektronicznych

    " Najpierw operator koparki ręcznej, no bo biuro musimy zbudować"

> [...]
    >
    > Oferujemy:
    > - prace przy nowatorskich projektach
    > - dla zaangażowanych pracowników również udziały w firmie

    A jakże, tankowanie za swoje pieniadze służbowego samochodu to teraz nazywa
    się "udziały w firmie"!

    Włodek ;).

  • 3. Data: 2009-09-18 22:14:29
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Włodzimierz Wojtiuk wrote:

    > " Najpierw operator koparki ręcznej, no bo biuro musimy zbudować"

    Nie przesadzaj - jak ktos wie co robi, to bardzo wygodnie moze sobie (i
    szefostwu) zorganizowac firme. Jak dupa - to ze 3 nastepnych bedzie na
    nim psy wieszac.

    A tu to kto wie.

    --
    Jerry1111

  • 4. Data: 2009-09-18 22:30:28
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    {...}
    Włodek, albo coś wiesz więcej, wtedy napisz...
    albo nic nie wiesz, wtedy jesteś zwyczajnie złośliwy.
    Wybieraj.
    __
    Irek.N.

  • 5. Data: 2009-09-19 06:20:06
    Od: Mariusz Wisniewski <m...@o...pl>

    Już tłumacze,
    - firma zajmuje się pisaniem oprogramowania i potrzebuje specjalisty do
    budowy działu w którym będą powstawać urządzenia elektroniczne
    - udziały w firmie to nie bujda, dokładnie po 2 latach pracy w firmie
    kilka procent lub spółka w ramach której będą realizowane prace działu.
    - zwróćcie uwagę że nie dodałem klasycznej sekcji z wyższym
    wykształceniu itd. chodzi nam o praktyków a nie o lalusiów z papierkiem
    - generalnie jest to oferta dla osoby która mieszka na przykład w
    Warszawie i chce przenieść się na jakiś czas na mazury, spokojnie
    popracować itd. A po remoncie Warszawy wrócić na stare śmieci.

    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2009-09-19 07:29:26
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    > {...}
    > Włodek, albo coś wiesz więcej, wtedy napisz...
    > albo nic nie wiesz, wtedy jesteś zwyczajnie złośliwy.
    > Wybieraj.

    Jestem zwyczajnie złośliwy (bo mogę!).
    Jak widać, moja wypowiedź nie spowodowała u Mariusza chęci wdawania się w
    pyskówki, ale
    dość przekonująco wygladające dodatkowe wyjaśnienia.
    W moich oczach, firma wyglada na rzetelną.

    Włodek

  • 7. Data: 2009-09-19 14:02:52
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > W moich oczach, firma wyglada na rzetelną.

    Ja tam ze smutnego doswiadczenia wiem, ze nalezy unikac firm/ludzi,
    ktorzy nie do konca wiedza czego chca. Nie wiadomo, czy firma chce robic
    zabawki elektroniczne, czy potrzebuje systemu transmisji danych z
    szyfrowaniem, na wielkie odleglosci, szerokopasmowego i pasmie
    mikrofalowym, czy chce produkowac klucze sprzetowe do swojego
    oprogramowania, czy cholera wie co. O ile do pierwszego z w/w wystarczy
    gosc, co umie cos "wystrugac" na Atmelku jak ja, to do pozostalych
    rzeczy potrzebny jest specjalista, jakiemu moge conajwyzej cyne podawac.
    Mozna by sie tego wszystkiego dowiedziec z www, gdyby... nie byla w budowie.
    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2009-09-19 14:40:59
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Pawel O'Pajak pisze:
    > Mozna by sie tego wszystkiego dowiedziec z www, gdyby... nie byla w
    > budowie.
    No bo pewnie "informatyka" który stronę zrobi też dopiero szukają ;)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 9. Data: 2009-09-20 15:33:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mariusz Wisniewski" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Warszawie i chce przenieść się na jakiś czas na mazury, spokojnie
    > popracować itd. A po remoncie Warszawy wrócić na stare śmieci.

    Czy to znaczy że oferta jest tylko "czasowa"?

  • 10. Data: 2009-09-20 23:31:31
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Pawel O'Pajak pisze:

    > Ja tam ze smutnego doswiadczenia wiem, ze nalezy unikac firm/ludzi,
    > ktorzy nie do konca wiedza czego chca. Nie wiadomo, czy firma chce robic
    > zabawki elektroniczne

    Pewnie nie - na tym polu się cenowo Chińczyków nie przegoni i nie ma
    sensu nawet próbować.

    > czy potrzebuje systemu transmisji danych z szyfrowaniem, na wielkie
    > odleglosci, szerokopasmowego

    A to jak najbardziej robią polskie firmy, np:
    http://www.transbit.com.pl/arl.php
    http://www.transbit.com.pl/r450c.php

    > czy chce produkowac klucze sprzetowe do swojego oprogramowania

    BTW:
    http://www.tl2000.pl/produkty/telefony_gsm/krypton
    http://www.tl2000.pl/produkty/system_sylan/stacja_za
    rzadzania_kluczami__teacup_