  • 1. Data: 2009-09-19 07:53:39
    Temat: Zasięg wiązki TVP SAT
    Od: "PP" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie do kolegów z zagranicy, jaki jest praktyczny zasięg
    satelitarnego pakietu TVP, interesuje mnie Erfurt i okolice.
    Chciałem coś tam postawić i nie wiem do jakiej anteny muszę się przymierzyć.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-20 10:47:55
    Temat: Re: Zasięg wiązki TVP SAT
    Od: "Kabelek" <k...@g...de>

> [...]
    > satelitarnego pakietu TVP, interesuje mnie Erfurt i okolice.
    > Chciałem coś tam postawić i nie wiem do jakiej anteny muszę się przymierzyć.

    Dortmund, antena 80 cm i jest OK
    Pozdrawiam
    Kabelek

  • 3. Data: 2009-09-20 11:35:00
    Od: "PP" <p...@p...onet.pl>

    > Dortmund, antena 80 cm i jest OK
    > Pozdrawiam
    > Kabelek

    Dziękuję, będę miał czym ucieszyć znajomych.
    Piotr

  • 4. Data: 2009-09-20 12:06:33
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    > Dortmund, antena 80 cm i jest OK
    > Pozdrawiam
    > Kabelek

    Jutro sie moze zmienic, bo od jutra zawezaja jeszcze bardziej wiazke.

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-09-20 23:32:43
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    PP pisze:

    > Mam pytanie do kolegów z zagranicy, jaki jest praktyczny zasięg
    > satelitarnego pakietu TVP, interesuje mnie Erfurt i okolice.

    A czy to można odbierać legalnie poza granicami Polski? Poczytaj
    regulamin, bo dla innych polskich platform satelitarnych nie jest to
    dozwolone.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2009-09-21 09:15:19
    Od: "Jan Kowalski" <c...@W...gazeta.pl>

    Adam Dybkowski <a...@4...pl> napisał(a):

    > A czy to można odbierać legalnie poza granicami Polski? Poczytaj
    > regulamin, bo dla innych polskich platform satelitarnych nie jest to
    > dozwolone.

    A proszków na debilizm nie chcesz? Nawet jeśli istnieje taki zakaz nikt go nie
    przestrzega. Nie ma żadnej możliwości sprawdzenia gdzie jest odbiornik. Póki
    co po domach nie chodzi inspekcja z Cyfry czy Polsatu.

  • 7. Data: 2009-09-21 16:48:40
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma żadnej możliwości sprawdzenia gdzie jest odbiornik.

    Potrzebny jest tylko jakiś figurant w Polsce żeby się po adresie do faktur
    nie zorientowali

    e.

  • 8. Data: 2009-09-21 21:35:55
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Jan Kowalski pisze:

    > A proszków na debilizm nie chcesz? Nawet jeśli istnieje taki zakaz nikt go nie
    > przestrzega. Nie ma żadnej możliwości sprawdzenia gdzie jest odbiornik. Póki
    > co po domach nie chodzi inspekcja z Cyfry czy Polsatu.

    Obyś się nie zdziwił gdy podłączysz dekoder do Internetu a on się ładnie
    zaloguje na stronie operatora (np. nbox ma taką możliwość, przez
    Ethernet). A po adresie IP wszystkich da się ścignąć.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 9. Data: 2009-09-21 22:08:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Dybkowski napisał:

    > Obyś się nie zdziwił gdy podłączysz dekoder do Internetu a on się
    > ładnie zaloguje na stronie operatora (np. nbox ma taką możliwość,
    > przez Ethernet). A po adresie IP wszystkich da się ścignąć.

    Ja się na tym nie znam, więc zapytam, choć może głupio:

    1. Po co w ogóle podłączać i czy bez tego się nie da?
    2. Czy jak ktoś korzysta z tuneli czy innych VPN-ów, to ryzykuje,
    że będzie ścignięty?

    --
    Jarek

  • 10. Data: 2009-09-21 22:35:18
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > Ja się na tym nie znam, więc zapytam, choć może głupio:
    >
    > 1. Po co w ogóle podłączać i czy bez tego się nie da?

    Da się. Ale po podłączeniu do sieci masz dostęp m.in. do internetowych
    stacji radiowych i wybierania filmów VOD on-line.

    > 2. Czy jak ktoś korzysta z tuneli czy innych VPN-ów, to ryzykuje,
    > że będzie ścignięty?

    :-o Chyba musiałbyś cały ruch z nboxa puszczać routerem przez VPN prosto
    do Polski a dopiero potem dalej w świat. No ale bez podłączonego
    Ethernetu też oczywiście da się żyć, tylko nieco ograniczona jest
    funkcjonalność klocka.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/