  • 1. Data: 2009-09-18 12:07:16
    Temat: gdzie kupić ogniwa (akumulatory) LiIon na sztuki
    Od: "Zibias" <q...@p...onet.pl>

    Jak w temacie, szukam pojedynczego ogniwa o średnicy 17mm i długości 50mm
    pojemność około 1000mAh
    Myślałem, że coś znajdę w sklepie modelarskim, ale oni mają całe pakiety i
    do tego o kształcie prostokątnym.
    Ten wygląda jak z pakietu do notebooka. No ale mi jest pilnie potrzebna 1
    sztuka.

    Gdzie to kupić wysyłkowo w Polsce?
    Zbyszek

  • 2. Data: 2009-09-18 13:27:35
    Od: "bujnos" <b...@b...biz>

> [...]
    > do tego o kształcie prostokątnym.
    > Ten wygląda jak z pakietu do notebooka. No ale mi jest pilnie potrzebna 1

    allegro? :)

  • 3. Data: 2009-09-18 16:24:25
    Od: shg <s...@g...com>

    On 18 Wrz, 14:07, "Zibias" <q...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > do tego o kształcie prostokątnym.
    > Ten wygląda jak z pakietu do notebooka. No ale mi jest pilnie potrzebna 1

    Znowu "zaspamuję": http://batimex.pl/towar.php?idtowaru=827&menu=358&me
    nu2=360
    Nie wiem, czy ta średnica Ci pasuje, ale może się uda wcisnąć.
    Jeżeli zamierzasz szukać dalej, to proponuję tak: [literki]17500,
    najczęściej ogniwa cylindryczne oznaczane są w ten sposób.

  • 4. Data: 2009-09-18 17:58:50
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > Myślałem, że coś znajdę w sklepie modelarskim, ale oni mają całe pakiety i
    > do tego o kształcie prostokątnym.

    Na Dworcu Centralnym w W-wie, w specjalnym kiosku z akumulatorkami mają
    chyba wszystko.

  • 5. Data: 2009-09-18 20:01:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Sep 2009 09:24:25 -0700 (PDT), shg wrote:

> [...]
    >Jeżeli zamierzasz szukać dalej, to proponuję tak: [literki]17500,
    >najczęściej ogniwa cylindryczne oznaczane są w ten sposób.

    Tylko popularnych rozmiarow nie ma tak duzo. 17500 chyba nie ma.
    http://batimex.pl/towary.php?widzastosowania=360&wfr
    aza=&wfrazat=&menu=358&zdj=0

    A jak niepopularny, to moze byc ciezko trafic w dokladny rozmiar -
    moze 16500, moze 17520 ..

    J.

  • 6. Data: 2009-09-18 21:53:07
    Od: "Zibias" <q...@p...onet.pl>

    > A jak niepopularny, to moze byc ciezko trafic w dokladny rozmiar -
    > moze 16500, moze 17520 ..

    Ano tak, z tym rozmiarem problem bo obudowa idealnie dopasowana do tego
    jednego tz 17500.
    Znalazłem w batimexie ten rozmiar, ale... 6tyg oczekiwania.
    Jest jeszcze rozmiar 14500 który by pasował, ale trochę za mała pojemność.
    Albo raczej max prąd. Układ pobiera do 1,6A a w opisie jest 2xC5
    Więc jeśli C5 to pojemność godzinowa to hmm 700mA to trochę maławo.

    Na allegro tylko standardowy rozmiar do notebooka czyli 18650

    Znalazłem jeszcze firmę www.bto.pl

  • 7. Data: 2009-09-18 22:12:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 18 Sep 2009 23:53:07 +0200, Zibias wrote:

    >Ano tak, z tym rozmiarem problem bo obudowa idealnie dopasowana do tego
    >jednego tz 17500.
    >Znalazłem w batimexie ten rozmiar, ale... 6tyg oczekiwania.

    O tym mowisz ?
    http://batimex.pl/towar.php?idtowaru=1711&wfraza=175
    00&wfrazat=17500&menu=87&menu2=464

    To akumulator czy jednorazowka ?

    J.

  • 8. Data: 2009-09-19 06:09:15
    Od: "Zibias" <q...@p...onet.pl>

    > O tym mowisz ?
    > http://batimex.pl/towar.php?idtowaru=1711&wfraza=175
    00&wfrazat=17500&menu=87&menu2=464

    > To akumulator czy jednorazowka ?

    Faktycznie, nie doczytałem, sprawdziłem tylko rozmiar. To jednorazówka.

  • 9. Data: 2009-09-20 23:20:20
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Zibias pisze:

    > Ano tak, z tym rozmiarem problem bo obudowa idealnie dopasowana do tego
    > jednego tz 17500.
    > Znalazłem w batimexie ten rozmiar, ale... 6tyg oczekiwania.

    Tu masz do kupienia od ręki, czas oczekiwania na przesyłkę 3-4 tyg:

    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 10. Data: 2009-09-23 15:46:34
    Od: "Zibias" <q...@p...onet.pl>

    > Tu masz do kupienia od ręki, czas oczekiwania na przesyłkę 3-4 tyg:
    > http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6226

    Rozwiązałem to trochę inaczej. To tak z cyklu "co jest w środku".
    Drogą kupna nabyłem akumulator do kamery:
    CP810 Canona bodajże. Generalnie zmierzyłem w sklepie i na oko
    wyglądało, że w środku siedzą sobie takie akumulatorki jak
    mi były potrzebne, czyli 17500. Po otwarciu
    zonk... siedzą piękne i owszem ale typu 18500. A ta zaraz nie włazi
    do obudowy, no chyba że młotkiem sobie pomóc.

    Poniżej zdjęcia jak to wygląda w środku. Może komuś się
    ta wiedza przyda :-)

    http://www.qwaterka.republika.pl/accu_CP810_Canon_1.
    jpg
    http://www.qwaterka.republika.pl/accu_CP810_Canon_2.
    jpg
    http://www.qwaterka.republika.pl/accu_CP810_Canon_4.
    jpg

    Na szczęście pakiet był w promocji, więc cena nie zwalała z nóg.
    Ale swoje frycowe zapłaciłem.

    Siadłem więc do katalogu akumulatorów do kamer i aparatów
    i przeleciałem wszystkie pozycje pod względem wymiarów
    i pojemności. Znalazłem dosłownie jeden który spełniał oba
    kryteria. To do kamery Panasonica typu CGR D-120
    Dzisiaj dostałem przesyłkę. Oto zawartość:

    http://www.qwaterka.republika.pl/accu_CGR_D-120_3.jp
    http://www.qwaterka.republika.pl/accu_CGR_D-120_4.jp
    http://www.qwaterka.republika.pl/accu_CGR_D-120_5.jp

    Jak widać na zdjęciu piękny accu 17500. Właściwie to nawet
    ciut mniejszy, bo długość ma 49mm, ale to w niczym nie przeszkadza
    w moim przypadku.

    Dzięki za pomoc. Może moje info komuś się przydadzą.
    Tak na marginesie zdecydowanie powszechniejsze w użyciu
    są accu 18500 niż 17500.

    Zbyszek