  • 1. Data: 2014-08-25 16:02:44
    Temat: Prądnica w Motorynce
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam ostatnio z kolegami naprawiamy motorynkę niestety nie umiemy
    odkręcić prądnicy :( . Odkręciliśmy już :
    tą dużą śrubkę z koła gdzie są magnesy
    małe śrubeczki które znajdują się za prądnicą
    te małe śrubeczki które znajdują się pod kołem z magnesami
    koło z magnesami dalej nie chce zejść nwm co jeszcze zrobić

  • 2. Data: 2014-08-25 16:09:21
    Temat: Re: Pr?dnica w Motorynce
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-25, Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
> [...]
    > te małe śrubeczki które znajdują się pod kołem z magnesami
    > koło z magnesami dalej nie chce zejść nwm co jeszcze zrobić

    Potrzebujecie sciagacza. Wyglada to tak:
    <http://www.dsmoto.pl/userdata/gfx/a6e35cf91dab75064
    a987dbe6e91cc66.jpg>

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2014-08-25 19:50:51
    Temat: Re: Prądnica w Motorynce
    Od: Mateusz NSR <mateuszmisztal12@_NOSPAM_gmail.com>

    A gdzie mogę to kupić ?

  • 4. Data: 2014-08-25 22:53:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-08-25 19:50, Mateusz NSR pisze:
    > A gdzie mogę to kupić ?

    Jesli, patrzac na to zdjecie, jeszcze sie nie zorientowales to jestes po
    prostu idiota.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2014-08-25 23:14:59
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jesli, patrzac na to zdjecie, jeszcze sie nie zorientowales to jestes po
> [...]

    A tam jest jakaś wskazówka gdzie to można kupić?

  • 6. Data: 2014-08-25 23:24:19
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 25.08.2014 23:14, Jarek S. pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > A tam jest jakaś wskazówka gdzie to można kupić?

    na samym środeczku.

    --
    Arni

  • 7. Data: 2014-08-25 23:37:31
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości

    > na samym środeczku.
    >
    > --
    > Arni

    I tak i nie...., login może wprowadzać w błąd i nie każdy musi się w tym
    zorientować, nie ma powodu nazywać go wtedy idiotą !

  • 8. Data: 2014-08-25 23:51:35
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 25.08.2014 23:37, Jarek S. pisze:
    > Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości

    > I tak i nie...., login może wprowadzać w błąd i nie każdy musi się w tym
    > zorientować, nie ma powodu nazywać go wtedy idiotą !

    jaki login??? to jest znak wodny strony z której wzięto fotke a w linku
    jest ten sam adres. Czego jeszcze wiecej potrzeba?

    --
    Arni

  • 9. Data: 2014-08-25 23:56:11
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > jaki login??? to jest znak wodny strony z której wzięto fotke a w linku
    > jest ten sam adres. Czego jeszcze wiecej potrzeba?
    >
    > --
    > Arni

    Uważasz że www_dsmoto_pl jest adresem strony www?

  • 10. Data: 2014-08-26 00:06:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-25, Jarek S. <p...@g...pl> wrote:

    > Uwa?asz ?e www_dsmoto_pl jest adresem strony www?

    No rzeczywiscie, domyslic sie, ze ciag znakow www_dsmoto_pl po zamianie
    podkreslen na kropki moglby byc adresem strony www jest niezwykle ciezko...

    --
    Artur
    ZZR 1200