  • 11. Data: 2014-08-26 00:14:00
    Temat: Re: Pr?dnica w Motorynce
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    news:53fbb367$0$2223$65785112@news.neostrada.pl...

    > No rzeczywiscie, domyslic sie, ze ciag znakow www_dsmoto_pl po zamianie
    > podkreslen na kropki moglby byc adresem strony www jest niezwykle
    > ciezko...
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200
    > GSX-R 600 K6

    Nie jest niezwykle ciężko ale to nie powód żeby przykładowo jakiś
    mały_chujek kogoś obrażał..... następnym razem sprzedawca pierwsze
    podkreślenie zamieni na gwiazdkę /*/' a drugie na symbol procentu /%/ , czy
    tam ciężko podmienić to na odpowiednie znaki?

  • 12. Data: 2014-08-26 00:24:16
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 25.08.2014 23:56, Jarek S. pisze:

    > Uważasz że www_dsmoto_pl jest adresem strony www?

    tak, masz racje. To nie jest gotowiec do kliknięcia. Taki chwyt do
    eliminacji idiotów nie potrafiących w linka spojrzeć

    --
    Arni

  • 13. Data: 2014-08-26 00:32:52
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości

    > tak, masz racje. To nie jest gotowiec do kliknięcia. Taki chwyt do
    > eliminacji idiotów nie potrafiących w linka spojrzeć
    >
    > --
    > Arni

    Gotowcem byłby link, to nawet nie jest adres strony, gościu mógł po prostu
    sobie nie zaprzątać głowy i zadał proste pytanie: gdzie to można kupić?
    Proste qrwa pytanie?

  • 14. Data: 2014-08-26 00:52:21
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 26.08.2014 00:32, Jarek S. pisze:

    > Gotowcem byłby link, to nawet nie jest adres strony, gościu mógł po prostu
    > sobie nie zaprzątać głowy i zadał proste pytanie: gdzie to można kupić?
    > Proste qrwa pytanie?

    tak, miałem racje, ten filtr na idiotów działa.

    tak samo jak usenet odfiltrowywał idiotów, którzy nie umieli
    skonfigurować czytnika. Dzięki sikaczowi mamy ich także tu. To oni
    sprowadzili nas do takiego poziomu dyskusji.
    --
    Arni

  • 15. Data: 2014-08-26 00:56:03
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

> [...]
    > czytnika. Dzięki sikaczowi mamy ich także tu. To oni sprowadzili nas do

    Arni, zwal gruchę i idź spać, szkoda czasu na pseudo dyskusję. Dobrej nocy !

  • 16. Data: 2014-08-26 09:28:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-25, Jarek S. <p...@g...pl> wrote:

    > Nie jest niezwykle cie?ko ale to nie powód ?eby przyk?adowo jaki?
    > ma?y_chujek kogo? obra?a?..... nastepnym razem sprzedawca pierwsze
    > podkre?lenie zamieni na gwiazdke /*/' a drugie na symbol procentu /%/ , czy
    > tam cie?ko podmieniae to na odpowiednie znaki?

    Cos jeszcze na usprawiedliwienie totalnego braku zaradnosci?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2014-08-26 09:30:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-25, Jarek S. <p...@g...pl> wrote:

    > Gotowcem by?by link, to nawet nie jest adres strony, go?ciu móg? po prostu
    > sobie nie zaprz?taae g?owy i zada? proste pytanie: gdzie to mo?na kupiae?
    > Proste qrwa pytanie?

    Wiesz, ja tam zawsze probuje zrobic wszystko co moge zrobic sam dopiero potem
    zawracam komus dupe. Nie ma usprawiedliwienia na zawracanie komus dupy tylko
    dlatego, ze mi sie nie chce "zaprzatac glowy".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2014-08-26 10:27:34
    Od: MrG <g...@g...com>

    Arni <a...@n...spam> wrote:
> [...]

    > skonfigurować czytnika. Dzięki sikaczowi mamy ich także tu. To oni
    > sprowadzili nas do takiego poziomu dyskusji.

    A mówiono w szkole: nie dyskutuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu
    i pokona doświadczeniem.
    --
    NC700XD

  • 19. Data: 2014-08-26 11:49:42
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Jesli, patrzac na to zdjecie, jeszcze sie nie zorientowales to jestes po
    > prostu idiota.

    I żeby nie było, że www.dsmoto.pl nie działa (bo u mnie nie działa, nie
    znajduje domeny - co ciekawe na innym kompie działa) - po wpisaniu dsmoto
    w Google wyskakuje link do sklepu na Allegro, numer telefonu itd... ale
    oczywiście prościej zapytać.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 20. Data: 2014-08-26 12:08:02
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-08-25 16:09, AZ pisze:

    > Potrzebujecie sciagacza. Wyglada to tak:
    > <http://www.dsmoto.pl/userdata/gfx/a6e35cf91dab75064
    a987dbe6e91cc66.jpg>

    Stary precel, a nie wie ze jak sie daje obrazek to trzeba odrazu dac
    odpowiednie tagi zeby na sikaczu zadzialaly linki ?
    Ja pierdole, pytanie o pradnice, odpowiedz sciagacz.
    Zbyt trudne wpisanie "sciagacz pradnicy motorynka" w guglu i porownanie
    z obrazkiem pokazanym w poscie.
    Zamiast tego watek czy www_dsmoto_pl mozna zrozumiec jako www.dsmoto.pl
    i czy aby _ zawsze zastepuje ., a co bedzie gdy zamiast . bedzie %.
    A ja Wam powiem, jeden pies. Wazne zeby do motorynki wlal olej mineralny
    bo inaczej silnik mu sie rozleci!
    Zreszta motorynke i tak na zlom, a zamiast niej kupic chąde cub !

    pozdr
    newrom