  • 21. Data: 2014-08-26 12:24:36
    Temat: Re: Pr?dnica w Motorynce
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-08-26, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    a987dbe6e91cc66.jpg>

    > Stary precel, a nie wie ze jak sie daje obrazek to trzeba odrazu dac
    > odpowiednie tagi zeby na sikaczu zadzialaly linki ?

    Obiecuje, ze to sie wiecej nie powtorzy. Nie odpowiem na post z sikacza.

    > Ja pierdole, pytanie o pradnice, odpowiedz sciagacz.
    > Zbyt trudne wpisanie "sciagacz pradnicy motorynka" w guglu i porownanie
    > z obrazkiem pokazanym w poscie.

    Moze i nie trudne ale by musial sobie zaprzatac glowe pierdolami a tak
    moglby ktos zrobic to za niego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2014-08-26 14:46:36
    Temat: Re: Prądnica w Motorynce
    Od: krak <s...@g...pl>

    W dniu 2014-08-25 19:50, Mateusz NSR pisze:
    > A gdzie mogę to kupić ?

    Akurat mam do sprzedania identyczny ja na zdjęciu
    70,- + koszty przesyłki (25,-)
    Pozdrawiam
    PS. Do precli, obiecuje te 70 Zaapekować

  • 23. Data: 2014-08-26 15:41:36
    Od: Prawy <r...@g...com>

    > Potrzebujecie sciagacza. Wyglada to tak:
    >
    > <http://www.dsmoto.pl/userdata/gfx/a6e35cf91dab75064
    a987dbe6e91cc66.jpg>

    jak scigacz moze wygladac jak jakas sruba? chyba ze wszyscy zakreceni. scigacz to
    najlepszy z motorow albo popularny portal o najlepszych z motorow a nie zadna sruba!