  • 1. Data: 2024-03-31 22:20:52
    Temat: Prawdziwe 18650 3.5Ah
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.
    Na allegro pełno podróbek. W sklepach, nawet poważnych, też się trafiają.

    Tak się składa, że chętnie kupiłbym niskoprądowe 18650 3.5Ah, do wymiany
    w baterii do laptopa, i tak się wstepnie rozglądałem za Samsungiem 35e
    czy czymś podobnym.

    Czy ktoś mógby mi polecić źródło tych akku (nowe, ale jesli są jakieś
    rozsądnie używki z demontażu baterii do laptopów, to też) gdzie kupuję
    to, co w opisie? Strach eksperymentować, rozrzut cen na takim allegro
    jest astronomiczny i nawet cena nie gwarantuje zakupu oryginału.

  • 2. Data: 2024-04-01 02:58:44
    Temat: Re: Prawdziwe 18650 3.5Ah
    Od: Ceat <c...@a...net>

    W dniu 31.03.2024 o 22:20, heby pisze:
> [...]
    > to, co w opisie? Strach eksperymentować, rozrzut cen na takim allegro
    > jest astronomiczny i nawet cena nie gwarantuje zakupu oryginału.
    W Batimexie po 21.00 brutto, a depakiet 11.50, ale na zamówienie. Są
    Sanyo po 31. Albo Panasłoniki 3400 po 27.99 w dużych ilościach.