  • 1. Data: 2024-04-22 15:09:26
    Temat: Detektor
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=G5q0VvTCYEI

    Takiego odbiornika jak od 33s, to jeszcze nie widziałem,
    choć w zasadzie nic tu zaskakującego.

    Jak blisko trzeba nadajnika mieszkać, aby LED zaswieciły?

    J.

  • 2. Data: 2024-04-22 22:02:29
    Temat: Re: Detektor
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=G5q0VvTCYEI
    >
    > Takiego odbiornika jak od 33s, to jeszcze nie widziałem,
    > choć w zasadzie nic tu zaskakującego.
    >
    > Jak blisko trzeba nadajnika mieszkać, aby LED zaswieciły?

    Nie wiem, ale to też dobre jest.

    https://www.youtube.com/watch?v=yqljaKjKjd4

    --
    W rodzinie wilków urodził się mały wilczek.
    Tata wilk podchodzi do kołyski i mówi:

  • 3. Data: 2024-04-22 22:46:25
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Nie wiem, ale to też dobre jest.
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=yqljaKjKjd4

    Jakiś czas temu kupiłem germanowe diody, bo na krzemowej komórka
    krzesiła światła.

    Robrt

  • 4. Data: 2024-04-22 23:14:12
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Jakiś czas temu kupiłem germanowe diody, bo na krzemowej komórka
    > krzesiła światła.

    LED?

  • 5. Data: 2024-04-23 11:36:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 22 Apr 2024 20:02:29 -0000 (UTC), a...@h...invalid
    (Arnold Ziffel) wrote:
    > https://www.youtube.com/watch?v=yqljaKjKjd4

    Niesamowite, że w 21 wieku ciągle wychyla się jakiś lamer ze
    "stopami".

    --
    Marek

  • 6. Data: 2024-04-23 15:41:30
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Niesamowite, że w 21 wieku ciągle wychyla się jakiś lamer ze
    > "stopami".

    Stopami?

    --
    -Z jakich części składa się kombinezon rosyjskiego kosmonauty?
    -Z kufajki, waciaków i berecika z antenką,

  • 7. Data: 2024-04-23 16:29:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Apr 2024 11:36:56 +0200, Marek wrote:

    > Niesamowite, że w 21 wieku ciągle wychyla się jakiś lamer ze
    > "stopami".

    Jesli amerykański, to widać przyzwyczajony.
    Kabli nie mierzą tam w stopach?

    W dodatku stopy ładnie pasują ... predkośc światła to ok
    1 stopy/ns, fala 10 MHz to ok 100 ft długości ... ale nie,
    nawet oni pasma w metrach podają, nie w stopach :-)

    A swoją drogą - nie byłoby dla niego lepsze cwierc fali?

    Jak włącza LED to ziemi, to IMO bardziej pasuje unipol 1/4,
    będzie miał duży prąd.

    Ale dipol 1/2 będzie miał wysokie napięcie na końcach, to LED
    łatwiej zaświeci ... tylko niedaleko od nadajnika to on chyba nie ma
    problemów z napięciem?

    J.