  • 1. Data: 2011-11-27 17:54:13
    Temat: Predkosc dysku
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    Witam
    Mam dwa dyski C: ST31000528AS (1000 GB, 7200 RPM, SATA-II)i
    D: ST3750640NS (750 GB, 7200 RPM, SATA-II), system XP na obu.
    Jak wchodzę na C: to dysk D: działa z prędkością 1,8 MB/s (HDD TUNE)
    a dysk C: 135 MB/s.
    Jeżeli wejdę na D: to C:ma prędkośc 135 a D: 80 MB/s czyli w miarę
    normalnie.
    Sprawdziłem błędy na C: i D: , odinstalowałem wszystko co się dało,
    przeinstalowałem sterowniki dysków, i bez zmian.
    Dlaczego??

    Pozdrowienia
    Zbych

  • 2. Data: 2011-11-27 19:09:39
    Temat: Re: Predkosc dysku
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "trimowWP" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak wchodzę na C: to dysk D: działa z prędkością 1,8 MB/s (HDD TUNE)
    > a dysk C: 135 MB/s.

    W jaki sposób "wchodzisz" na C:? :-)
    Uruchamiasz system z dysku C:, tak?
    To sprawdź, czy wtedy dysk D: nie pracuje w trybie PIO.

  • 3. Data: 2011-11-27 20:25:23
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    nom napisał
    > Użytkownik "trimowWP" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W jaki sposób "wchodzisz" na C:? :-)
    > Uruchamiasz system z dysku C:, tak?
    > To sprawdź, czy wtedy dysk D: nie pracuje w trybie PIO.

    Gdzie to sprawdzić?

  • 4. Data: 2011-11-27 20:49:29
    Od: "trimowWP" <t...@w...pl>

    nom napisał
    > Użytkownik "trimowWP" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W jaki sposób "wchodzisz" na C:? :-)
    > Uruchamiasz system z dysku C:, tak?
    > To sprawdź, czy wtedy dysk D: nie pracuje w trybie PIO.

    Wszystkie pracują NATIV

  • 5. Data: 2011-11-28 06:45:23
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > nom napisał
    >
    > Gdzie to sprawdzić?

    W windowsie, w menadżerze urządzeń, ale zapytaj na innej grupie, bo ta jest
    o sprzęcie. :-)