  • 1. Data: 2016-11-25 15:55:48
    Temat: Prepaid - tani, długi okres ważności
    Od: "Matli" <W...@w...pl>

    Chcę kupić starszej osobie numer prepaid.

    Szukam czegoś taniego, z długim okresem ważności bez doładowań.
    Max 50 min. rozmów miesięcznie na komórki.
    Osoba ma drugi numer - stacjonarny. I tu ma no limit na stacjonarne.
    Czy możecie coś polecić?

    Nie mam pewności ale gdzieś mi mignęło, że za 8 pln / mies. aero2 daje ok.
    60 min. rozmów.
    Może play/orange ma coś takiego. To byłoby lepsze bo w mieście są salony
    tych firm i osoba mogłaby sobie sama doładować ew. konto.
    A może lepszym rozwiązaniem jest np. załadowanie za 50 pln / rok viking albo
    virgin albo inne premiummobile itp.?

  • 2. Data: 2016-11-25 21:20:46
    Temat: Re: Prepaid - tani, długi okres ważności
    Od: łaskawco <l...@a...ba>

    Proponuję rozważyć propozycję:
    https://virginmobile.pl/oferty/nowy-numer/freemium

    Ta oferta działa w ten sposób, że kupujesz jakikolwiek starter w sieci
    Virginmobile.pl (możesz też przenieść numer z innej sieci),
    np. Virginmobile.pl za 5 zł razem z przesyłką. Można go zamówić na w/w
    stronie internetowej.

    Po jego otrzymaniu wprowadzasz kod na telefonie: *222*000#
    W ten sposób aktywujesz pakiet Freemium.
    Ten pakiet przedłuża ważność konta na rok, i umożliwia miesięcznie:
    - 30 minut do wszystkich sieci wraz z telefonami stacjonarnymi,
    - 30 SMS do wszystkich sieci
    - 300 MB Internetu

    Co miesiąc pakiet samoczynnie się odnawia i w kolejnym miesiącu znowu
    możesz wykorzystać minuty, SMSy i transfer do Internetu (jak wyżej).
    Po 6 miesiącach pakiet wyłącza się i należy włączyć go w/w kodem
    ponownie (także bezpłatnie).
    Przypominam, że w tym przypadku nie ponosisz ŻADNYCH kosztów związanych
    z użytkowaniem telefonu.

    Gdybyś chciał jeszcze o coś dopytać w stosunku do tej oferty, to
    proponuję zadzwonić do biura obsługi klienta sieci Virginmobile.pl
    tel. gsm: 799 555 222

  • 3. Data: 2016-11-25 22:03:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 listopada 2016 21:20:21 UTC+1 użytkownik łaskawco napisał:
    .

    > Gdybyś chciał jeszcze o coś dopytać w stosunku do tej oferty, to
    > proponuję zadzwonić do biura obsługi klienta sieci Virginmobile.pl
    > tel. gsm: 799 555 222
    Ile groszy dostałes za ten spam? Na oranżade starczyło?

  • 4. Data: 2016-11-26 08:24:10
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.11.2016 o 22:03, Kris pisze:
    > W dniu piątek, 25 listopada 2016 21:20:21 UTC+1 użytkownik łaskawco napisał:
    > .

    > Ile groszy dostałes za ten spam? Na oranżade starczyło?

    nie wiem ile dostał, ale wytłumaczył celująco. ja zrozumiałem, a tej
    informacji szukałem.

    ToMasz
    Ps numer do centrum miłej obsługi klienta mam i skorzystałem, ale tam
    jest janina(jan) magnetofon, inforumująca że już właśnie ktoś pondosi
    słuchawkę....

  • 5. Data: 2016-11-26 16:05:11
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    > A może lepszym rozwiązaniem jest np. załadowanie za 50 pln / rok viking
    > albo virgin albo inne premiummobile itp.?

    Ktoś pisał o virgin, też bym to polecił, ale dodatkowo wyłączyłbym smsy
    przychodzące, bo potrafią spamować o dziwnych porach.

    Ja u babci eksploatuję Fakt Mobile. W tym jednak wypadku babcia ma
    telefon głównie do rozmów przychodzących, a rozmowy wychodzące wykonuje
    baaaardzo rzadko. W tej sieci koszt wychodzących to 19 gr/min,
    regularnie, bez pakietów i terminów ważności bonusu, taniej nigdzie nie
    znalazłem. Ale chyba nie o to ci chodzi.

    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2016-11-27 17:04:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" e...@g...co

    : Ile groszy dostałes za ten spam? Na oranżade starczyło?

    Virgin dobrze płaci za reklamowanie. :)

  • 7. Data: 2016-11-27 17:09:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "łaskawco" 58389d03$0$5159$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    Virginmobile.pl (możesz też przenieść numer z innej sieci),
    > np. Virginmobile.pl za 5 zł razem z przesyłką. Można go zamówić na w/w stronie

    Teraz chyba za free.

    > Po jego otrzymaniu wprowadzasz kod na telefonie: *222*000#

    Najlepiej via WWW poprzez ten link:

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=Uw1F2Noe&cr=P3jTgc
    Dj&s=5MaiTiy0

> [...]

    > wyżej).
    > Po 6 miesiącach pakiet wyłącza się i należy włączyć go w/w kodem ponownie (także

    Także via WWW poprzez ten link:

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=Uw1F2Noe&cr=P3jTgc
    Dj&s=5MaiTiy0

    > Przypominam, że w tym przypadku nie ponosisz ŻADNYCH kosztów związanych z
    użytkowaniem telefonu.

    A ja przypominam, że dostanę szmal za Twe klikanie.

    Z sieci VirginM *222 wystarczy.

  • 8. Data: 2016-11-28 15:43:05
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-11-25 o 21:20, łaskawco pisze:
    > Po 6 miesiącach pakiet wyłącza się i należy włączyć go w/w kodem
    > ponownie (także bezpłatnie).

    Można to zrobić też poprzez ich stronę, po prostu klikasz od nowa AKTYWUJ.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 9. Data: 2016-11-28 22:50:22
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-11-26 o 16:05, Grzexs pisze:

    > Ktoś pisał o virgin, też bym to polecił, ale dodatkowo wyłączyłbym smsy
    > przychodzące, bo potrafią spamować o dziwnych porach.

    pomijając smsy, że niedługo kończy się freminum to nie dostałem żadnego
    spamu do tej pory.

  • 10. Data: 2016-11-28 23:18:16
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2016-11-28 21:50, PlaMa <b...@w...pl> wrote:

    > pomijając smsy, że niedługo kończy się freminum to nie dostałem żadnego
    > spamu do tej pory.

    Ja dostaję kilka miesięcznie żeby kupić dodatkowe pakiety.