  • 11. Data: 2016-11-29 15:04:03
    Temat: Re: Prepaid - tani, długi okres ważności
    Od: mietek <m...@m...mm>

    W dniu 2016-11-26 o 16:05, Grzexs pisze:

    > Ktoś pisał o virgin, też bym to polecił, ale dodatkowo wyłączyłbym smsy
    > przychodzące, bo potrafią spamować o dziwnych porach.
    >
    > Ja u babci eksploatuję Fakt Mobile. W tym jednak wypadku babcia ma
    > telefon głównie do rozmów przychodzących, a rozmowy wychodzące wykonuje
    > baaaardzo rzadko. W tej sieci koszt wychodzących to 19 gr/min,
    > regularnie, bez pakietów i terminów ważności bonusu, taniej nigdzie nie
    > znalazłem. Ale chyba nie o to ci chodzi.

    a nie 15 gr ?

  • 12. Data: 2016-11-29 22:55:34
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > rzadko. W tej sieci koszt wychodzących to 19 gr/min, regularnie, bez
    > pakietów i terminów ważności bonusu, taniej nigdzie nie znalazłem. Ale

    nadal najtaniej i nie do pobicia jest w virgin stara oferta +50%

  • 13. Data: 2016-11-29 22:56:25
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > pomijając smsy, że niedługo kończy się freminum to nie dostałem żadnego
    > spamu do tej pory.

    na kiedy są plany wyłączenia tego freemium?

  • 14. Data: 2016-11-30 00:26:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" o1ktjm$eos$...@n...news.atman.pl

    > na kiedy są plany wyłączenia tego freemium?

    Tłumaczę, choć być może źle:

    Określenie:

    smsy, że niedługo kończy się freminum

    znaczy tyle, co:

    SMSy mówiące o zbliżającym się końcu ważności pakietu

    nie zaś to, czego obawiasz się. :)

    BTW -- tłumacze sa tutaj:

    http://translatica.pl/
    http://pl.bab.la

    ale istotnie -- są słabe ;) na takie tłumaczenia...

    Lepszym ponoć jest ten:

    http://www.jasnopis.pl/aplikacja

    którego jeszcze nie testowałem.