  • 11. Data: 2005-02-15 14:28:29
    Temat: Re: Pro-Futuro
    Od: "koeman" <k...@o...pl>

    A w Trójmieście bywa róznie...
    Potrafili (chyba trzy lata temu) podniesc abonament w trakcie trwania umowy -
    czesc klientow im odpadla, ale poluzowali swoje wyjscia bez strat finansowych...
    Osobiscie z nich nie korzystam - kiedy handlowca zaczlaem wypytywac o szczegoly
    oferty kontakt sie urwal....

    I w ten sposob mam 4 Mbit od konkurencji, ktora sobie chwale.

  • 12. Data: 2005-02-15 15:08:07
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Grzegorz Janoszka wrote:

    > Zapytaj się ich, jaki interfejs ethernetowy ma SAF 8Mbps ;-)

    Mój SAF z GTS ma Ethernet 10 Mb FDX, a osssso chodziii ? :)

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 13. Data: 2005-02-15 15:58:48
    Od: barcz <b...@p...viknet.pl.tnij_ogon>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Mój SAF z GTS ma Ethernet 10 Mb FDX, a osssso chodziii ? :)

    GTSowy SAF mam z 10Mb FDX, a FUTUROwy 100Mb FDX - nie było z żadnym z nich
    problemów.
    Jakieś insynuacje? :]

    pzd
    barcz

  • 14. Data: 2005-02-15 17:07:56
    Od: wm <n...@w...pn.wm>

    To pewnie zależy od miasta ale we Wrocławiu ekipa Futuro jest OK.
    Czasami zdarza mi się dzwonić na komórki do nich o jakiś nieludzich
    godzinach i nikt nie ma o to pretensji (tzn. lokalnych ludzi nie numer
    serwisowy). Internet zawsze chodzi tak szybko jak jest w umowie: czy to
    radiolinia czy lmds-y. Jak zdarzyło się, że siadło w nocy, to facet
    jechał po 22 naprawić.
    Jak mam porównać z innymi "wielkimi" (nie mówię o gts bo nie znam) to
    jest dobrze.

  • 15. Data: 2005-02-15 19:20:35
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > Zapytaj się ich, jaki interfejs ethernetowy ma SAF 8Mbps ;-)
    To chyba tylko kwestia modulu ethernet. Jesli faktycznie do SAFa 8 wlozyli
    10Mbit halfduplex to niezla gafe popelnili.

    Maciej

  • 16. Data: 2005-02-15 20:09:49
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Maciej Przyboś" <m...@i...com> napisał w wiadomości
    > To chyba tylko kwestia modulu ethernet. Jesli faktycznie do SAFa 8
    > wlozyli 10Mbit halfduplex to niezla gafe popelnili.
    > Maciej

    Nie bardzo mogli tak zrobić. Jest jeden moduł 10Base-T do SAFa, który ma
    ustawiany tryb pracy.

    --
    Z#

  • 17. Data: 2005-02-15 23:06:05
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    Lublin lacze 3 mega po IP
    realnie wyciagamy jakies 2,8 megasa.
    Sa sporadyczne problemy jesli chodzi
    o czasy na laczu co wplywa na marudzenie
    graczy w mojej sieci lan ;-/
    a dokladnie czasy w samej sieci futuro
    sporadycznie skaczą do okolo 120 ms.
    Pozatym goraco polecam ... wszystko smiga GIT.

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 506 33 11 69 | gad : 3864459 | icq : 19032134

  • 18. Data: 2005-02-16 09:20:52
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On Wed, 16 Feb 2005 00:06:05 +0100
    "Marcin Gontarz" <N...@n...pl> wrote:

    > Lublin lacze 3 mega po IP
    > realnie wyciagamy jakies 2,8 megasa.

    To wychodzi tak jakbys mial jednak po ATM :-)

    --
    pozdr. Slawek
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net

  • 19. Data: 2005-02-16 11:05:05
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 15 Feb 2005 16:58:48 +0100 I had a dream that barcz
    <b...@p...viknet.pl.tnij_ogon> wrote:
    >GTSowy SAF mam z 10Mb FDX, a FUTUROwy 100Mb FDX - nie było z żadnym z nich
    >problemów.
    >Jakieś insynuacje? :]

    Nie, poza tym, że stosowane 10 Mbps FDX w XXI wieku jest archaiczną
    bzdurą, to nic nie mówię ;)

    Technologia LMDS nawet nie jest taka zła, a SAF już w ogóle są
    fajne, tylko te Ethernety, co tam ładują, to głupota skrajna :)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 20. Data: 2005-02-16 11:50:41
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    > To wychodzi tak jakbys mial jednak po ATM :-)

    jest ok ... moja pomylka