  • 1. Data: 2002-09-23 12:35:56
    Temat: neostrada - brak mozliwosci technicznych...
    Od: "<szpila>" <s...@a...3w.com.pl>

    kortki wstep:
    na infolinii dowiedzialem sie ze neostrada na mojej centrali sie pojawila
    (w-wa sielce)
    to znaczy "sa mozliwosci techniczne"
    zlozylem wiec wniosek, dostalem termin pierwszy oraz zapasowy (hehe)
    oczywiscie w pierszym terminie nikt sie nie pojawil, ani mnie o niczym nie
    poinformowal ;-/
    w BOK-u dowiedzilem sie od samego kierownika:
    "BRAK MOZLIWOSCI TECHNICZNYCH"
    no to juz szczyt wszystkiego...
    po rozmowie dowiedzialem sie ze mam jakies urzadzenie PCM a powinienem miec
    "linie naturalna"
    i zebym zlozyl podanie o zmiane na linie naturalna.

    i teraz pytanie:
    czy komus taka sztuka sie udala?
    czy jest to kolejny krok ze strony tpsa zby mnie splawic?

    ciekawa jest jedna sprawa, kazda pozadna firma sama podjela by kroki aby mi
    udostepic usluge
    a tpsa odlozyla moj wniosek na kupke "odrzucone", smutne...

    --
    Marcin <szpila> Szybilski

  • 2. Data: 2002-09-23 19:59:14
    Temat: Re: neostrada - brak mozliwosci technicznych...
    Od: "Samsonik" <s...@N...tlen.pl>

    Użytkownik "<szpila>" <s...@a...3w.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > i teraz pytanie:
    > czy komus taka sztuka sie udala?
    > czy jest to kolejny krok ze strony tpsa zby mnie splawic?

    06.09.02 zlozylem zamowienie. 09.09.02 zadzwonilem a pozniej za rada
    wyslalem fax do BOK z prosba o odlaczenie mojej linii od PCM. 11.09.02
    Zadzwonila mila Pani z BOK i powiedziala ze wlasnie linia zakonczona zostala
    urzadzeniem koncowym bez PCM.
    A od 20.09 jestem szczesliwym posiadaczem Neo+. Mili monterzy 2 dni przed
    instalacja potwierdzili swoje przybycie. Byli punktualni, a instalacja
    odbyla sie bez zadnych problemow. Jakos po tygodniu zadzwonilem tylko od
    dnia zgloszenia zamowienia na infolinie i sprawdzilem status zgloszenia.
    Powiedziano ze dzial techniczny wydal pozytywna opinie o stanie technicznym
    linii dane zostaly zweryfikowane i juz umowa przekazana jest monterom.

    Bylo wszystko jak powino byc.

  • 3. Data: 2002-09-24 05:15:50
    Od: "KSZYCHOOO" <k...@h...pl>

    > po rozmowie dowiedzialem sie ze mam jakies urzadzenie PCM a powinienem
    miec
    > "linie naturalna"
    heh... PeCeeMka ;)
    takie cudo co z na jednym kablu póści 4 linie ;) taki bonus...
    ciekawe jak Ci modem chodził ;)

    > i zebym zlozyl podanie o zmiane na linie naturalna.
    albo zdjęcie PCM na inną linie, albo też przepięcie Cię na nową linię )

    > czy komus taka sztuka sie udala?
    PCM z tego co mi wiadomo raczej ściągają :)

    smutne...lecz prawdziwe....

    post. KSZYCHOOO