  • 11. Data: 2005-11-29 19:12:06
    Temat: Re: ProFuturo sprzedane
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl>

    Mateusz Swatek <m...@i...pl> wrote:
    > beda mocniej ciac wysokie porty ;)

    pewnie tez ;)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 12. Data: 2005-11-29 20:33:57
    Od: Jakub Wartak <v...@N...com.pl>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski wrote:

    > Polskie zostana usery :]

    Usery wyjada do UK :]

    --
    Jakub Wartak
    vnull

  • 13. Data: 2005-11-29 21:08:37
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Jakub Wartak <v...@n...com.pl> napisał(a):

    > Usery wyjada do UK :]

    Zostaną same człowieki.

    --
    [ ŁT ]

  • 14. Data: 2005-11-29 23:02:09
    Od: "kEx" <j...@o...pl>

    > beda mocniej ciac wysokie porty ;)

    a ja sie dalem zwiesc pierwsze miejsce w plebiscycie, teraz polska itp. itd.
    a tu jednak sie okazuje ze nie idzie im za dobrze? drugi raz? przciez kiedys
    juz futuro padalo...

  • 15. Data: 2005-11-29 23:48:02
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    kEx napisał(a):

    > a ja sie dalem zwiesc pierwsze miejsce w plebiscycie, teraz polska itp. itd.
    > a tu jednak sie okazuje ze nie idzie im za dobrze? drugi raz? przciez kiedys
    > juz futuro padalo...

    smiala opinia

    wg. mnie moze byc lepiej - gorzej nie powinno.
    Linx to duza siec.

  • 16. Data: 2005-11-30 10:04:59
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Sied@r napisał(a):

    > smiala opinia
    >
    > wg. mnie moze byc lepiej - gorzej nie powinno.
    > Linx to duza siec.

    smiem watpic
    Orange to tez duza siec, i mimo ze przejela Idee to nadal u mnie w domu nie da sie
    rozmawiac

    analogia jest prosta

    --
    Mateusz

  • 17. Data: 2005-11-30 11:01:11
    Od: wer <a...@o...pl>

    Mateusz Swatek wrote:

    > smiem watpic
    > Orange to tez duza siec, i mimo ze przejela Idee to nadal u mnie w domu
    > nie da sie rozmawiac
    >
    > analogia jest prosta

    Tak, Polska przystapila do UE, a ja nadal mam plaskostopie, dyskopatie,
    dyslekcje.

    analogia jest prosta.

    wer

  • 18. Data: 2005-11-30 17:07:52
    Od: Jakub <k...@g...com>

    > smiem watpic
    > Orange to tez duza siec, i mimo ze przejela Idee to nadal u mnie w domu
    > nie da sie rozmawiac
    Mam ten sam problem w Erze :)

    --
    Jakub

  • 19. Data: 2005-11-30 19:58:11
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Wed, 30 Nov 2005 18:07:52 +0100 I had a dream that Jakub <k...@g...com>
    wrote:
    >Mam ten sam problem w Erze :)

    A ja w centrum Krakowa w Erze mam pełny zasięg i od rana do wieczora "sieć
    zajętą", kiedy próbuję gdziekolwiek zadzwonić.

    No ale to już OT.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 20. Data: 2005-11-30 20:15:22
    Od: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>

    Użytkownik "Mateusz Swatek" <m...@i...pl> napisał:

    > co zostanie polskie ?

    Niewątpliwie podejście do klienta i jakość obsługi.

    --

    Rico - antylepperyzm i antygiertychizm gwarantowany.
    "Nie wstydzę się, że jestem moherowym beretem. Niech będzie to symbolem