  • 1. Data: 2010-04-01 17:00:56
    Temat: Próbki z TI - dprawa?
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Zamówiłem darmowe próbki elementów z TI na kwotę $44.1 i dostałem z FedEx
    dokumenty do odprawy. Nie bardzo wiem co wpisać w pola
    "Wartość przesyłki celnej" oraz "koszt transportu". Na liście przewozowym
    jest "Total declared value for Customs" jest te 44.1, ale na dokumencie z TI
    jest podsumowanie 44.1-44.1=0, a "Transport Charges" - "Bill Sender".
    Jest jeszcze dokładna zawartość - no to chyba piszę poszczególne podzespoły?

    Michał

  • 2. Data: 2010-04-01 17:06:19
    Temat: Re: Próbki z TI - dprawa?
    Od: Adam Górski <t...@m...pl>

    Michał Lankosz pisze:
> [...]
    > Jest jeszcze dokładna zawartość - no to chyba piszę poszczególne podzespoły?

    Układy scalone. Bez problemu przechodzą. Zazwyczaj chodzi o tłumaczenie.

    Adam

  • 3. Data: 2010-04-01 17:26:19
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Adam Górski" <t...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Układy scalone. Bez problemu przechodzą. Zazwyczaj chodzi o tłumaczenie.

    OK, ale co wpisać w pola "Wartość przesyłki celnej" oraz "koszt transportu".
    Jeśli trzeba od tej wartości zapłacić cło czy vat to to zrobię. Jeśli jednak
    da się to ominąć to wolę nie płacić niż płacić - dla mnie będzie prościej :)

    Michał

  • 4. Data: 2010-04-01 18:34:09
    Od: "mw158979" <...@t...pl>

    "Michał Lankosz" <m...@t...pl> schrieb
> [...]
    jednak
    > da się to ominąć to wolę nie płacić niż płacić - dla mnie będzie prościej
    :)

    Jak Ci nie pilno to wpisz jako wartosc SAMPLE
    i zobacz co zrobia.

    Nie wiem jak jest w fedex, ale odprawa celna
    niekiedy oznacza oprocz 22% VAT jeszcze oplate
    brokerska dla agencji celnej.

    hej