  • 1. Data: 2010-04-01 00:27:22
    Temat: MINI2440 z LCD 7 cali na gwałt potrzebny / S3C2440 dev kit
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Otóż na gwałt potrzebny mi 1 (albo lepiej 2) egzemplarze tego kitu w wersji
    z LCD 7", i PCB tym "mniejszym", czyli 10x10 (nie wersja SDK) - muszę mieć
    to "piorunem", i dlatego ebay z Chin odpada raczej...normalnie tam bym
    sobie spokojnie kupił. A w watterott.com jak raz nie ma (ma być podobno,
    ale...).

    Ale termin, który mnie urządza to jakiś tydzień - więc postanowiłem zapytać
    (wiem wiem, ale czasem się cuda zdarzają... :)... tutaj.
    Ktokolwiek wie - ktokolwiek słyszał - każda pomoc będzie mile widziana :)

    pozdr.