  • 1. Data: 2010-06-28 20:13:06
    Temat: Problem anteny w iPhone 4 rozwiązany
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    tak trzeba trzymać:
    http://cache.gawkerassets.com/assets/images/4/2010/0
    6/steve-jobs-full-bars.jpg

    "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
    racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 2. Data: 2010-06-29 08:18:29
    Temat: Re: Problem anteny w iPhone 4 rozwiązany
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 28-06-2010 22:13, Waldek Godel pisze:

    > tak trzeba trzymać:
    > http://cache.gawkerassets.com/assets/images/4/2010/0
    6/steve-jobs-full-bars.jpg

    ciekawe jak kanary z pkp trzymaja... ;]

  • 3. Data: 2010-06-29 15:33:38
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 21:13:06 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > tak trzeba trzymać:
    > http://cache.gawkerassets.com/assets/images/4/2010/0
    6/steve-jobs-full-bars.jpg

    Jest już model z rozwiązanym problemem:
    http://i.imgur.com/LVR9s.jpg

  • 4. Data: 2010-06-30 13:51:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    A jednak problem istniał:
    http://mashable.com/2010/06/30/apple-hiring-iphone-a
    ntenna-engineers/
    (dla nieznających langłydża: Apple poszukuje inżyniera od konstrukcji
    anten)
    ale zostanie na pewno rozwiązany.

    I już za rok na pięknej konferencji, guru w golfie zaprezentuje przecudnego
    iPhone 5, który będzie miał super antenę niewrażliwą na dowolny uchwyt.
    Najlepszy na świecie oczywiście. Znowu.

    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"
    Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 5. Data: 2010-06-30 14:43:53
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2010-06-30 15:51, Waldek Godel wrote:

    > I już za rok na pięknej konferencji, guru w golfie zaprezentuje przecudnego
    > iPhone 5, który będzie miał super antenę niewrażliwą na dowolny uchwyt.
    > Najlepszy na świecie oczywiście. Znowu.

    Zatem: stej tjund. :P

    TG

  • 6. Data: 2010-06-30 14:54:57
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    Ba, dowcipy się niektórym wyostrzyły:

    Dzwoni Jobs do Gates'a:

    Hey Bill, Have you tested out the new iPhone?
    No, Steve.
    Me neither.

    TG

  • 7. Data: 2010-06-30 15:21:54
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    Ostatni raz:

    Piosenką promocyjną iP v. 4 ma być...

    zgadliście

    U Can't Touch This Mc Hammera:
    http://www.youtube.com/watch?v=2c4L4CPfQY8

    TG

  • 8. Data: 2010-06-30 15:34:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 30 Jun 2010 17:21:54 +0200, TGor napisał(a):

    > U Can't Touch This Mc Hammera:
    > http://www.youtube.com/watch?v=2c4L4CPfQY8

    Mają utworzyć Ministerstwo Niemądrych Chwytów
    http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs181.sn
    c4/37365_135230423170616_100000509770192_326038_4488
    226_n.jpg